««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نامه سرگشاده حجت الاسلام مهری به وزیر کشور در رابطه با استاندار کرمانشاه

یستون نیوز :

وزیر محترم کشور بداند که چنین فردی با این تفکرات و روحیات، شایستگی و لیاقت نماینده دولت در استانی با این مردمان انقلابی و فداکار ندارد ، لذا باید در اسرع وقت نسبت به عزل و معرفی ایشان به محاکم قضایی اقدام کند. 

وزیر کشور باید استاندار کرمانشاه را عزل و وی را به محاکم قضایی معرفی کند/ فرزندان خمینی و خامنه ای به وظیفه الهی و انقلابی خود عمل می کنند

پس از اهانت بی سابقه استاندار کرمانشاه به علما و روحانیت این استان و انتشار فایل صوتی این سخنان سخیف در شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به تبع آن در رسانه های کشوری موج واکنش روحانیون و طلاب استان کرمانشاه و دلدادگان به مکتب روحانیت را در پی داشته است.

 

متن سخنان و فایل صوتی اهانت استاندار کرمانشاه از اینجا قابل دسترس است.

 

بر اساس این گزارش پس از موضع گیری  رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، حجت الاسلام محمد جواد مهری از طلاب و فضلای استان کرمانشاه خطاب به وزیر کشور نامه ای شدیدالحن ارسال کرده است.

 

مشروح این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی

سلام علیکم

 

نمی دانم این قصه پر غصه را از کجا باید آغاز کرد ، روز دوشنبه مورخ ۸/۴/۹۴ در جلسه رسمی معارفه شهردار جدید کرمانشاه ، نماینده عالی دولت در استان با سخنان نسنجیده ، و توهین آمیزِ خود به ساحت مقدس عالمان دین ، عقبه یک نگاه لیبرالیِ بس خطرناک را در مسیر تضعیف روحانیت به نمایش گذاشت که قلم از نوشتن و زبان از بیان آن شرمسار است.
سوگمندانه با دلی پر درد و سکوتی دو ساله ، باید بگویم از روز ورود ایشان به استان و حذف نیروهای ولایی و انقلابی،آرامش و امنیت خاطر مردمان نجیب ، صبور، انقلابی و وفادار به نظام( مردمانی با ۹۸۰۰ شهید مظلوم) را به هم زده و جزء نا امیدی ، دلسردی ، بدبینی؛ چیزی محصول عملکرد وی در استان نبوده است.
ایشان به جای پاسخ به (چرایی دوران خمودگی ، بی تحرکی ، رها کردن فعالیت های عمرانی و شهری ، چرایی رتبه اول بیکاری استان در کل کشور ، آمار بالای فقر و بزهکاری اجتماعی همچون طلاق، خودکشی ،اعتیاد به مواد مخدر ، و پاکسازی نقاط آلوده شهر؛ و چرایی حضور غیر قانونی در جلسات انتخاباتی جریانات و گروه های معلوم الحال) شمشیر بر علیه روحانیت کشیده و آنچه شایسته خود است بر زبان جاری می کند.
روحانیتی که در پیروزی، تثبیت ، بقاء و استمرار، رشد و شکوفایی این نظام نقش مؤثر و تعیین کننده ای داشته و دارند؛ روحانیتی که نماد بارز و عینی آن معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام سید روح الله (ره) بوده و امروز پرچمدار ام القرای جهان اسلام خلف شایسته اش امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) ؟
حال باید پرسید با چه انگیزه ای  این حریم نورانی و سرمایه و میراث نایاب و یگانه ای که پیغمبر اکرم(ص) او را ورثه الانبیاء و امام صادق(ع) این قشر عظیم را مرابطون بالثغر الذی یلی ابلیس و عفاریته نامیدند؛ این چنین مورد هجمه ناجوانمردانه قرار می گیرد ؟؟
حال کجایند شهدای رشید این خطه قهرمان پرور،که ببینند شهرشان آوردگاه چه تفکرات و مسئولینی شده است ؟؟
کجایند علمای مبارز و آزاده ای همچون حاج آقا مجتبی حاج آخوند ، شیخ محمد رضا کاظمی و حاج آقا بهای عراقی که ببینند چگونه توسط نماینده دولت، جایگاه رفیع و مقام شامخ علمای ربانی که سربازان مرز دیانت و شریعت اند، مورد تاخت و تاز قرار گرفته است ؟؟
کجایند سرداران جبهه و جنگ که با غیرت و شرافتشان؛ هشت سال جانانه و عاشقانه و سرافرازانه مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست بیگانگان نیفتد ؟؟
کجایند همه آنان که ببینند مرز عقیدتی اسلام مورد هجوم و یورش نا اهلان و نامحرمان به انقلاب قرار گرفته و کسی نیست لب بگشاید و پاسخ این هتاکی ها و حرمت شکنی ها را بدهد؟؟
کجایند مطهری و بهشتی ها که ببینند میراث جاویدان امام و شهدا و حافظان قرآن و عترت در جلسات رسمی در حضور جمعی از مدیران دولت به سخره گرفته می شود و بعضاً با سکوت و ترک نکردن جلسه و قهقهه و خنده مستانه شان با این توهین آشکار، همراهی نموده و مهر تآییدی  مضاعف بر صحت فیوضات والی استان می گذارند ؟؟
آیا توهین به روحانیت و حافظان اسلامی بودن نظام در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در راستای تحقق شعار سال است و یا باید نامی دگر بر آن گذاشت و آن شروع یک حرکت خزنده در راستای ترویج بلند گوهای بیگانه و دشمنان اسلام و قرآن ؟!
سخن را کوتاه کنم و شرح ماجرای دردناک آنچه این روزها بر مردمان سختکوش و رنجدیده شهر مظلوم و بی صاحبم کرمانشاهِ جنگ زده و رنگ و رخسار پریده می گذرد به وقت دگر بسپارم؛ که خود مثنوی هفتاد من کاغذ است.
در پایان به همه رنج دیده گان انقلاب و نظام ، به حوزه های علمیه ، ائمه جمعه و جماعت و خانواده های شهدا و ۴ هزار خانواده روحانی استان کرمانشاه تسلیت عرض می کنم و هشدار می دهم که اگر در مقابل این بی حرمتی ها نایستید، باید منتظر هتاکی دیگر وابستگان به تفکر لیبرالی و اباحی گری باشید.

سزاواراست نماینده محترم خبرگان رهبری، نماینده محترم ولی فقیه در استان، امامان محترم جمعه و جماعت ، حوزه های علمیه خواهران و برادران ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، دادستان عمومی و انقلاب به عنوان مدعی العموم در قبال این توهین آشکار به ساحت مقدس روحانیت براساس یافته های مکتب و دفاع از حریم دین ( الم یعلم بان الله یری – ان الله یدافع عن الذین آمنوا – اولیاء الله لا خوف علیهم ولا هم یحزنون ) به تکلیف انقلابی، الهی و قانونی خود عمل کنند.

و وزیر محترم کشور بداند که چنین فردی با این تفکرات و روحیات، شایستگی و لیاقت نماینده دولت در استانی با این مردمان انقلابی و فداکار ندارد ، لذا باید در اسرع وقت نسبت به عزل و معرفی ایشان به محاکم قضایی و سپردن مدیریت استان به فردی در تراز جمهوری اسلامی و عذر خواهی از روحانیت و مردمان این دیار که به برکت دولت تدبیر و امید با فقر و بیکاری دست و پنجه نرم می کنند، اقدام نماید ؛ در غیر این صورت فرزندان خمینی و خامنه ای به وظیفه الهی و انقلابی شان عمل خواهند کرد.

 

محمد جواد مهری ۸/۴/ ۹۴

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد