««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نماینده کنگاور: غرب زیاده خواهی نکند مذاکرات به نتیجه می رسد

حجت الاسلام وحید احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکرات خود با کشورهای غربی از خطوط قرمز نظام که رهبری ترسیم کردند، تخطی نمی کند.


وی ادامه داد: ملت ایران نیز با بصیرت و آگاهی خود به هیچ کسی اجازه تخطی از خطوط قرمز نظام را نمی دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که آمریکایی ها بیش از هر کس نیازمند دستیابی به نتیجه مذاکرات هسته ای هستند، خاطرنشان ساخت : اگر نتیجه حاصل نشود این آمریکا است که ضرر می کند زیرا افکار عمومی جامعه جهانی این شکست را نتیجه زیاده خواهی آمریکا می دانند و افکار متوجه ایران نخواهد شد بنابراین، در صورت عدم حصول نتیجه شکست بیشتر متوجه آمریکایی ها خواهد بود.

احمدی با اشاره به اهمیت دستیابی به توافق هسته ای برای شخص رییس جمهوری آمریکا گفت: اوباما در طول دوران ریاست جمهوری خود شعارهای زیادی داده است که در عمل نتوانسته توفیق زیادی کسب کند.

وی اضافه کرد: در مورد مسأله هسته ای نیز اوباما به دنبال کسب پیروزی برای حزبش است چرا که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 95 درپیش است و به طور قطع آنها تمایل دارند که حزبشان به موفقیتی در این عرصه دست یابد.

احمدی تاکید کرد: شخص اوباما می تواند با تبیین شرایط واقعی جامعه بین الملل و جایگاه ایران در دستیابی به این توافق موثر واقع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد