««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

"این پیروزی بزرگ پیش خواهد آمد"

شرط تحقق مژده رهبر انقلاب به جوانان انقلابی


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/18864/C/13901110_6818864.jpg

چکیده و شاه بیت بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی این جمله دُرگونه بود: "این قرن، قرن اسلام است."

جلسه روز گذشته محفل بسیار مناسبی برای تحلیل دقیق رهبر فرزانه انقلاب از آینده دنیا و انقلاب های ملت های مسلمان بود. ۱۲۰۰ جوان انقلابی که به نمایندگی از ۷۳ کشور و از پنج قاره دنیا به ام القرای جهان اسلام آمده بودند، در جلسه دیروز از دیدن ولی امر مسلمین جهان آنقدر ذوق زده شدند و به هیجان آمدند که اشک شوق و احساسات پرشور آنان بارها جاری شد و لحظات خاطره انگیزی را در حسینیه امام خمینی(ره) به ثبت رساند.

بی شک صمیمیت و محبت سرشار در دیدار روز دوشنبه را میلیون ها نفر در دنیا بویژه سران جبهه مغلوب سلطه دیده‌اند و شوکه شدند آنانی که تاکنون کارشان ارائه تحلیل های پولی و صهیونیستی در تحریف رابطه انقلاب های منطقه با انقلاب اسلامی و انکار رابطه قلبی توده و نخبگان امت اسلامی با رهبر معظم انقلاب بوده است.

ولی امر مسلمین جهان هم در سخنانشان 2 بار جوانان حاضر را "فرزندان" خویش خطاب کردند تا بر عمق این رابطه 2 طرفه صحه بگذارند و جنس آن را شفاف تر کنند.



بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار صریح و راهگشا بود و ذیل 2 محور اساسی بیان شد؛ محورهایی که اگر مود توجه
به فرموده ولی امر مسلمانان دنیا، قیام ملتهای مسلمان بر ضد دیکتاتوری‌های وابسته پدیده ای بسیار مبارک و مهم و مقدمه قیام علیه "دیکتاتوری جهانی صهیونیستی و استکباری" است و اگر ملت های مسلمان همچنان در صحنه باشند و فریب توطئه برای انحراف انقلاب های خود را نخورند، هدف بزرگ جهان اسلام "بزودی" محقق خواهد شد.
و عمل ملت های مسلمان قرار گیرد بی شک سرعت و عمق انقلاب آنان را ده‌ها برابر خواهد. این همان موضوعی است که پایه های غرب صهیونی از ترس وقوع آن از ماه‌ها پیش به لرزه افتاده است.

اول؛

خالی نکردن میدان، استقامت در مسیر کنونی و فریب توطئه‌های انحرافی دشمن را نخوردن و دوم؛ باور و امید به نصرت و کمک الهی و قطعی بودن شکست دیکتاتورى شبکه‌ فاسد و خبیث صهیونیستى و قدرتهاى استکبارى.



آنچنان که رهبر انقلاب تصریح کردند: امروز نه مارکسیسم جاذبه دارد، نه لیبرال‌دموکراسى غرب جاذبه دارد - مى‌بینید در مهد لیبرال‌دموکراسى غرب، در آمریکا، در اروپا چه خبر است؛ اعتراف می کنند به شکست - نه ناسیونالیستهاى سکولار جاذبه‌اى دارند. امروز در میان امت اسلامى، بیشترین جاذبه متعلق است به اسلام، به قرآن، به مکتب وحى.

شرط عبور از پیچ بزرگ تاریخی

ولی امر مسلمین جهان همچنین درباره یک "پیچ بزرگ تاریخى" هشدار دادند که امروز تاریخ جهان در آن قرار دارد و این پیچ حساس چیزی نیست جز "تحول از سیطره‌ دیکتاتورى صهیونیستى و قدرتهاى استکبارى به آزادى ملتها و حاکمیت ارزشهاى معنوى و الهى".

شرط عبور از این پیچ سرنوشت ساز، به فرموده رهبر انقلاب ماندن در میدان و استقامت است و این - پیروزی بزرگ – "پیش خواهد آمد" و نصرت الهى قطعى است: ممکن است در نگاه عادى و مبتنى بر محاسبات مادى، بعید به نظر بیاید؛ اما خیلى از چیزها بعید به نظر مى‌آمد و اتفاق افتاد. شما در یک سال و دو سه ماه قبل از این آیا فکر می کردید که طاغوت مصر اینجور ذلیل شود و از بین برود؟



در یک سال و چند ماه پیش تقریبا کسی حتی "تصور" برکناری مبارک را هم نمی کرد چه رسد به سقوط او و رژیمش و شکل گیری موج بلند بیداری اسلامی در منطقه. اما این واقعیت درباره مصر،‌ یمن، بحرین،‌ تونس،
۱۲۰۰ جوان انقلابی که به نمایندگی از ۷۳ کشور و از پنج قاره دنیا به ام القرای جهان اسلام آمده بودند، در جلسه دیروز از دیدن ولی امر مسلمین جهان آنقدر ذوق زده شدند و به هیجان آمدند که اشک شوق و احساسات پرشور آنان بارها جاری شد و روزهای خاطره انگیزی را در حسینیه امام خمینی(ره) به ثبت رساند.
لیبی، عربستان، اردن و... به وقوع پیوسته و نه تنها دیکتاتورهای وابسته را ساقط یا بی ثبات کرده که حامیان این دیکتاتورها یعنی "دیکتاتوری غرب صهیونی" را سخت پریشان و متزلزل ساخته است.

به فرموده ولی امر مسلمانان دنیا، قیام ملتهای مسلمان بر ضد دیکتاتوری‌های وابسته پدیده ای بسیار مبارک و مهم و مقدمه قیام علیه "دیکتاتوری جهانی صهیونیستی و استکباری" است و اگر ملت های مسلمان همچنان در صحنه باشند و فریب توطئه برای انحراف انقلاب های خود را نخورند، هدف بزرگ جهان اسلام "بزودی" محقق خواهد شد.

نکته پراهمیت آنکه نوید تحقق این هدف بزرگ را رهبر معظم انقلاب در جلسه دیروز به جوانان انقلابی حاضر دادند: آن روزى خواهد رسید که امت اسلامى به حول و قوه‌ى الهى در اوج اقتدار و استقلال قرار بگیرد ... آن وقت است که امت اسلامى عزت خود را پیدا خواهد کرد. من به شما جوانها بگویم، آینده مال شماست. شما جوانها به حول وقوه‌ى الهى و باذن‌اللَّه آن روز را خواهید دید و ان‌شاءاللَّه افتخارات خودتان را به نسلهاى بعد از خودتان تحویل خواهید داد.

نکته دیگری که بر ما ایرانیان فرض است این است که با توجه به فرمایشات دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین بیانات پیشین ایشان در دیدار مردم قم در 19 دی مبنی بر پیشکسوت بودن انقلاب اسلامی، لازم است نخبگان، مسوولان، خواص و آحاد مردم ایران اسلامی با حفظ وحدت و یکپارچگی، پرهیز از تنش ها و دعواهای بدون نتیجه داخلی، ادامه سیاست عزتمند استکبارستیزی و امریکاستیزی و هوشیاری در برابر توطئه های غرب و البته حضور گسترده و دشمن شکن در انتخابات آتی، نقش بی بدیل نظام جمهوری اسلامی را در میان ملت های مسلمان منطقه حفظ کنند و همراه با دیگر برادران و خواهران دینی خود در سایر کشورها، آخرین میخ ها را بر تابوت ظالمان و دیکتاتورهای عربی - غربی بکوبند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد