««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت فرهاد دانشجو از آرای هیئت امنا

روایت فرهاد دانشجو از آرای هیئت امنا


http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C10%5CPhoto%5C5267.jpg

رئیس پیشنهادی هیئت امنای دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه کامران دانشجو به عنوان رئیس جلسه امروز هیئت امنا از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده بود، گفت: توصیه می‌کنم همه اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد نظر اکثریت اعضا را که رسم مردم سالاری دینی است، بپذیرند.

فرهاد دانشجو رئیس پیشنهادی هیئت امنای دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد پس از پایان دومین جلسه هیئت امنا در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و گفت: 21 روز قبل اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد تصویب کردند که مشخصات و شرح حال علمی و اجرایی کاندیداها برای همه اعضای هیئت امنا ارسال شود.

وی افزود: در طول این 21 روز اعضای هیئت امنا بررسی‌های لازم را انجام دادند تا در این جلسه رأی‌گیری صورت بگیرد.

فرهاد دانشجو تصریح کرد: در جلسه امروز قرار بود رأی‌گیری برای تعیین ریاست دانشگاه آزاد انجام شود که تنها 4 نفر از اعضای هیئت امنا موافق با رأی‌گیری نبودند و اعلام کردند که باید تک تک کاندیداها حضور داشته باشند تا در جلسه امروز و هفته آینده شرح حال علمی خود را بیان کنند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد تاکید کرد: با توجه به اینکه ارائه برنامه نیاز به اطلاعات دارد و باید اطلاعات تشکیلاتی و سازمانی و سیاست‌های هیئت امنا مشخص شود تا برنامه‌ها به هیئت امنا پیشنهاد شود لذا مانند سایر دانشگاه‌ها اول باید رئیس دانشگاه مشخص شود و آن موقع در جلسات بعدی رئیس جدید دانشگاه برنامه خود را برای اجرای سیاست‌های دانشگاه اعلام کند.

دانشجو افزود:

4 نفر از اعضای هیئت امنا اصرار داشتند جلسه به تاخیر بیفتد تا تمامی گزینه‌ها برنامه‌های خود را به صورت حضوری مطرح کنند که اکثریت اعضا این تاخیر را صلاح و نیاز ندانستند. لذا بر اساس اعلام رئیس جلسه که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده است اعلام شد تا رأی‌گیری انجام شود و هر کس مایل به رای گیری است رای خود را اعلام کند.

وی در ادامه گفت: تا پیش از نماز مغرب و عشاء رأی‌گیری انجام شد که نتیجه آن مشخص شده و بنده رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد شدم و نتیجه آن به شورای عالی فرهنگی ارسال می‌شود.

فرهاد دانشجو اظهار داشت: توصیه می‌کنم همه اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد نظر اکثریت اعضا را که رسم مردم سالاری دینی است قبول داشته باشند و در نهایت هر چه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم بگیرد، همان است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: مایل نبودم رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد شوم و اعلام کرده بودم که بر اساس تکلیف یا اجماع مایل به کاندیداتوری هستم اما امروز جلسه‌ای با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم و از وی خواستم اگر وی واقعا مخالف کاندیداتوری من است اعلام کند تا من کاندیدا نشوم که وی اعلام کرد که همه اعضا می‌توانند کاندیدا شوند.

دانشجو اظهار داشت: در حال حاضر اجماع حاصل نشد اما تکلیف شد که کاندیدای ریاست دانشگاه آزاد شوم. در این مدت رویکرد هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها تشکل‌های دانشگاه آزاد و مسئولان دانشگاه آزاد و نیز جامعه دانشگاهی این بود که به این مسئولیت تن در بدهم و کاندیدا شوم لذا در معرض رأی قرار گرفتم و احساس مسئولیت کردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پورقبادی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

آقای قبادی مدیرکل تبلیغات کرمانشاه مزد پاچه خواری به استاندار راگرفت :
1-هرجه بودجه فرهنگی است از ادارات دیگر گرفته .به آقای قبادی میدهد وایشان خرج چماق کشی میکند.
2-پسرعمویش رابنام آقای مردانی مدیر گزینش استانداری میکنه که ایشان درتصویر تقریبا"مفقود الاثر است .
3-محکومیت در چماق کشی علیه مردم هم به وساطتت ارتباط با لرها هنوز سربازمیزنه وخودشان رابه مراجع قضایی معرفی نکرده است.
4 -در چندروز پیش باتوجه به اینکه برادرش قبلا"خواست بخشدار سرفیروزآباد کند موفق نشد دیروز اخیرین امتیاز برای خانواد خود گرفت .برادرش قبادی را معاون فرماندار جوانرود منصوب کرد ویک قهقهه لری دیگر نثار کرمانشاهیهای فقیر ودرمانده نمود پس یک وامصیبتای دیگر./.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد