««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

اولین جلسه سراسری ستاد انتخاباتی سید جواد زمانی برگزار شد

اولین جلسه سراسری ستاد انتخاباتی سید جواد زمانی برگزار شد



کنگاور پرس/اولین جلسه سراسری ،ستاد انتخاباتی سید جواد زمانی ،برای تعیین  مسئولان ستاد  و تبیین شرح وظایف آنها ،امروز شنبه ساعت ۸:۳۰  شب در منزل برادر آقای زمانی ،واقع در خیابان کشاورز برگزار شد.

بنا بر اخبار رسیده از همکاران کنگاور پرس این جلسه که در واقع آغاز به کار رسمی ستاد آقای زمانی بود ،حواشی جالبی در خود داشته که در ادامه خواهد آمد

1.آقای سید جواد زمانی در ابتدای مراسم سخنانی در مورد جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی بیان کردند و در ادامه خطبه با انتقادات تند علیه دولت دهم و رئیس دولت ،بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت رئیس دولت دانستند.


2.حضور برخی افراد در این مراسم بسیار جالب توجه بود :
منصور رحمتی عضو شورای شهر و گرداننده ستاد ارسلان رضائی همراه پدر در این جلسه حاضر شد و بیعت خود با زمانی را اعلام کرد.البته ایشان زودتر از بقیه جلسه را ترک کرد.
مسئولان برخی از ادارات شهرستان که در این جلسه حاضر بودند عبارت اند از:آقایان مرادی وش (اداره آب)،ظفر پور (تربیت بدنی)،عبدالله زاده (شبکه بهداشت)،منصف(مرکز بهداشت)،فشی (بانک ملی شعبه مرکزی)،صادقی (بانک ملی ،شعبه مطهری)،جعفری (آموزش و پرورش)،محسنی کیا (ارشاد اسلامی)
سلطان آبادی (روابط عمومی سابق شهرداری!!!!)



3.در این جلسه آقایان سلطان آبادی (فردی که به تازگی به دلیل استفاده از امکانات بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی ،از کار برکنار شد) و کامیار رستم آبادی  ،بعنوان مسئولان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد آقای زمانی انتخاب شدند.آقای مهدی عزیزی (برادر ارزشی !!!! جناب فرماندار) نیز بعنوان مسئول طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی همراه این افراد خواهد بود.

نکته جالب توجه در مورد این مراسم حضور و صحنه گردانی جعفر امیری ،در تمامی تصمیمات بود ،که متاسفانه بنا بر عوارض پیش آمده از جلسه پربار قبلی !!!!! دچار ناراحتی شد و توسط آقایان سلطان آبادی و فشی به اورژانس بیمارستان منتقل شد.


نکته جالب توجه دیگر ،وزن سیاسی و میزان تاثیرگذاری حاضرین در جلسه بود که اگر همگی صد در صد هم برای ایشان فعالیت کنند ،باز هم در حد یک کاندید جدی نخواهند بود ،در حالی که چند تن از حاضرین در جلسه مستقیما از داخل جلسه ،با بیرون جهت دادن اخبار و کسب تکلیف در تماس بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد