««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

حق و حقیقت سکوت نخواهیم کرد ...

حق و حقیقت (سکوت نخواهیم کرد!)



دوست وبلاگ نویسمان در وبلاگ صدای کنگاور که به نوعی خط مشی و وابستگی خود را به بیت جناب نماینده تا کنون بارها وبارها ثابت نموده است متاسفانه اینبار نیز بدون اطلاعات وافی وکافی دست به قلم شده حقایق را کتمان و از یک کاه یک کوه درست کرده و در ابهام مطالبی خلاف واقعیت در وبلاگ خود نگاشته و اما:


دوست گرامی و به اصطلاح اصولگرا با توجه به اینکه همواره از آموزه های دینی و آیات قرآنی مایه گذاشته و استفاده میکنید کاش کمی هم عملا در این ماه عزیز به این آموزه ها عمل میکردید و حداقل در این ماه عزیز خودتان را از غیبت و تهمت نهی می نمودید.

اتهام زدو بند  شهردار با پیمانکار گر چه کذب است اما اگر هم صحت داشت چرا به مسئولین مربوطه تخلف ایشان را منعکس نکردید؟!


آیا اگر جواد سلطان آبادی در شهرداری ابقا میشد باز شاهد این بی تقوایی بودیم؟!


اگر با چشم دل نمیتوانیم زحمات شهردار را ببینیم لااقل با چشم ظاهر زحمات  و خدمات ایشان را ببینیم که یک فرد غیر بومی گوی سبقت را از بومی ها ربوده است .

انگشت اتهام را به تفکرات دکتر بدری نشانه گرفته اید،آیا اگر ایشان از ..... که خود عینا از نزدیک شاهد آنها بوده، یار خود(جواد زمانی) را طرد نمی کرد باز شاهد این بی انصافی ها در حقش بودیم؟!

دکتری که تعهد و ولایت پذیری را از سنین جوانی وقتی که ۱۵ سال بیشتر نداشت بر حسب وظیفه ندای مولا و امام خویش را لبیک گفت و در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد حال شما انتخابات سال ۸۸ و حمایت ایشان از موسوی را دستمایه خود جهت غبار آلود کردن افکارعمومی ساخته اید.

از شما سئوال میپرسم مگر همین امثال آقایان کروبی و موسوی نبودند که از فیلتر شورای نگهبان رد شده و صلاحیتشان تائید شد؟ آیا همه کسانی که به هر طریق یا هر سلیقه ای از این دونفر حمایت کرده بودند از اتفاقات و فتنه ای که بعد از انتخابات رخ داد اطلاع داشتن ؟!


دوست عزیز خیلی از همین افراد بودند که در حماسه ۹ دی از امثال من وشمائی که ادعای اصولگرایمان گوش فلک را کر کرده گوی سبقت را ربودند.بگذریم اما جایگاه دکتر بدری در بین جامعه خصوصا قشر محروم چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.

با توجه به اینکه قصد توهین و جسارت نسبت به افراد نداریم اما همگان میدانند آقای سلطان آبادی یک نیروی شرکتی بوده نه رسمی گرچه کاسه کوزه هارو بر سر شهردار پرتلاش و دکتر بدری مردمی میشکنید اما عدم نیاز ایشان از طریق پیمانکار شرکت مبنی بر پایان قرار داد بوده که بنا به دلایلی پیمانکار ایشان آقای حمید رحمتی قرار داد را تمدید نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد