««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

اسناد به دست آمده از لانه روباه /سانسور برخی دیدارهای احمدی نژاد/لیست روحانیون جبهه متحد در تهران/ ترکیب اولیه لیست جریان انحرافی...


*دکتر احمدی نژاد هفته گذشته در بیمارستان از آیت الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عیادت به عمل آورد. معلوم نیست چرا برخی دیدارهای احمدی نژاد در هفته های اخیر به ویژه دیدارهایی که به وحدت اصولگرایان کمک می کند،توسط دفتر رئیس جمهور رسانه ای نمی شود.

* شنیده ایم جامعه روحانیت مبارز تهران در لیست تهران پنج کاندیدا معرفی خواهد کرد. در میان روحانیون مطرح شده آقایان سید رضا تقوی، روح الله حسینیان، مرتضی آقا تهرانی،احمد سالک ، محمد حسن ابوترابی و مصباحی مقدم از شانس بالاتری برخوردارند.

*گفته می شود در جریان تسخیر چند ساعته لانه روباه پیر، دانشجویان به برخی اسناد مهم دست یافته اند. در میان اسناد یافت شده می توان به جزوه ای اشاره کرد که سفارت انگلیس نحوه جذب و عامل گیری را به اعضای کمیته جذب سفارت آموزش می دهد. همچنین تعداد قابل توجهی از فیلم های مخملباف و گزارش جلسات سفارت با برخی نیروهای به اصطلاح فرهنگی و هنری به دست آمده است. 

                

 *پس از قطعی شدن کاندیداتوری دکتر علی لاریجانی از شهر قم ، گفته می شود آقای دکترغلامعلی حدادعادل از شانس بیشتری برای سرلیست شدن در انتخابات مجلس تهران برخوردار است.


 
*بررسی های خبرنگار مشرق نشان می دهد پروژه مطرح کردن استفساریه تبصره 3 مواد 71 و 117 قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس، توسط لیدر جریان انحرافی کلید خورده است تا حیثیت مجلس هشتم که از اکثریت اصولگرا برخوردار است در نزد افکار عمومی لکه دار شود. این طرح با حمایت و لابی پنهان برخی نمایندگان مجلس ششم ارائه شد. جریان انحرافی از تعدادی خبرنگاران مرتبط با خود که به بهانه این استفساریه به برخی چهره های اصولگرایی مجلس حمله کرده بودند با تقدیم هدایایی تشکر کرده است.

*با گذشت چند ماه از انتصاب سعیدلو به معاونت بین الملل رئیس جمهور، وی هیچ گونه ماموریت خارجی نداشته و سفرها و پیام ها را علی اکبر صالحی می برد. گفته می شود مهمترین کار این روزهای سعید لو ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان است.

* در جلسه اخیر جریان انحرافی این بحث مطرح شده که در ماه های منتهی به انتخابات مجلس باید  به شدت از عملکرد مجلس کنونی انتقاد کرده و آن را پیرو فتنه و هاشمی رفسنجانی معرفی نماییم. جریان انحرافی همچنین تصریح کرده با حمله به مجلس و هیات رئیسه، باید جبهه متحد اصولگرایان را برآمده از مجلس کنونی بدانیم.

*  برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که واحد های دانشگاه آزاد در استان ها به سمت هیات امنایی شدن در حال حرکت هستند. در صورتی که این اتفاق صورت بپذیرد تغییر روسای دانشگاه های آزاد و مالکیت آنها با چالش های جدیدی مواجه خواهد شد.

* پس از بستری شدن علی اکبر جوانفکر در بیمارستان ،جریان انحرافی تلاش فراوانی به خرج داد تا مسوولانی را برای عیادت از وی به بیمارستان سجاد بفرستد اما با مخالفت های صورت گرفته، در پروژه قهرمان سازی با شکست مواجه شد.

* در جریان سفر رئیس جمهور به اسلامشهر برخی رسانه ها از بیماری دکتر احمدی نژاد خبر دادند در حالی که  این موضوع صحت نداشته و بر اثر فشار کار و کم خوابی رئیس جمهور، آثار ضعف در ایشان مشاهده می شود که پس از تزریق یک تقویتی این مشکل برطرف می شود. دکتر احمدی نژاد تاکنون در جریان سفرهای سنگین استانی بارها احساس ضعف کرده اند که پزشکان با تزریق سرم و تقویتی این مشکل را برطرف کرده اند.

*در جلسه اخیر جریان انحرافی بحث های مختلفی درباره ترکیب لیست تهران مطرح شده است. در جمع بندی اولیه مقرر شد لیست این جریان در تهران بیشتر رنگ و لعاب علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری داشته باشد. چند دانشمند هسته ای، کشتی گیران المپیکی و تعدادی بازیگر و خواننده به عنوان گزینه های پیشنهادی مورد بحث قرار گرفتند. در این جلسه تاکید شد باید از چهره های سیاسی در حداقل ممکن استفاده نماییم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد