««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

بامداد یک‌شنبه، به امـریـــکا حملـه می‌کنیم !

بامداد یک‌شنبه، به امـریـــکا حملـه می‌کنیم !


می‌گویند فوتبال با دیگر ورزش‌ها تفاوت دارد و زیباست چون هم بازیکنان از بازی کردن لذت می‌برند و هم تماشاچیان از تماشای بازی. به نظر شخص من یک عنصر دیگر علاوه بر این دو باعث می‌شود که "والیبال" در یک حد جذابیتی‌ حتی بالاتر از فوتبال قرار بگیرد و آنهم عنصر سرعت است. سرعتی که بازی والیبال دارد هیجان و لذت خاصی به تماشاچی می‌دهد. لذتی آنقدر زیاد که این روزها حوالی ساعت ۵ صبح! خواب ناز پاییزی  را رها می‌کنیم و به تماشای یکه‌تازی والیبالیست‌های باغیرت ایرانی می‌نشینیم و چقدر خودمان را کنترل می‌کنیم که دادوفریاد نکنیم آن موقع صبح :)

برای من که این روزها  ماندگار شد و مطمئن هستم تا مدت‌ها با یادآوری آن، حسابی غرق در لذت می‌شوم. بخصوص اینکه هربار یادم می‌آید روزگاری نه چندان دور، وقتی در بازی‌های آسیایی مقابل تیمی مثل چین یا ژاپن بازی می‌کردیم، بعد از اینکه سه گیم را با نتایجی مثل ۶-۲۵ یا ۷-۲۵ می‌باختیم، گزارشگر می‌گفت درست است بازی را واگذار کردیم اما خیلی جای خوشحالی دارد که در مقابل این تیم‌ها توانسته‌ایم ۶ یا ۷ امتیاز بگیریم!!! 
اما حالا ایران فراتر از آسیا شده و  مردان دلاور ایرانی اول ژاپن، بعد صربستان، سپس لهستان، حالا هم آرژانتین را به زانو درآورده اند و شگفتی‌ساز شدند. و البته آرژانتینی‌ها در حالی مقابل مردان ایرانی زانو زدند که قطعاً با توجه به دو برد قبلی ایران، با آنالیز دقیق و آمادگی کامل وارد میدان شده بودند.

نقش اول این شگفتی‌سازی بدون شک کسی نیست جز "خولیو ولاسکو" مربی کاربلد تیم ملی که می‌داند چگونه شاگردانش را مدیریت کند و تماشای حرکات او در کنار زمین، در واکنش به خراب کردن یا خوب کار کردن بازیکنان‌ش دیدنی است. در مجموع هم  تیم ملی والیبال با پرهیز از حواشی، کار از پایه‌، همت، عدم یاس، تحت مدیریتی صحیح به این جا رسیده و می‌تواند این خصوصیات‌ش الگوی کاملی برای سایر رشته‌ها و بلکه برای هر مجموعه‌ایی باشد که می‌خواهد به موفقیت برسد.

حالا رقیب بعدی، ایالات متحده امریکاست! و چه دیدنی است بازی روز یکشنبه، وقتی دلاوران ایرانی به امریکا هم حمله می‌کنند. تا حالا تقریباً همه چیز شبیه به بعد از بازی فوتبال معروف ایران و استرالیا بوده و امیدوارم پیروزی تیم ملی والیبال مقابل امریکا این نوستالژی را کامل کند!.  هر چند تا همین‌جا هم ایران پدیده‌ی بی‌چون و چرای رقابت‌هاست و باخت یا برد مقابل امریکا، چیزی از ارزشها‌ی تیم کم نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد