««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

ایدهٔ متفاوت برای «برخورد با ماهواره»!

ایدهٔ متفاوت برای «برخورد با ماهواره»!


http://eskardnews.com/images/stories/news/8207221313330331.jpg

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان با طرح یک ایده موثر گفته است: ارتقاء سواد رسانه‌ای در بین اعضای خانواده ها باعث مصون ماندن آنها از آسیب های مختلف می شود و جمع آوری تجهیزات ماهواره ای و برخورد کوتاه مدت و حذفی با آن به تنهایی نمی تواند جامعه را از آسیب های ماهواره دور کند.

به گزارش «کردستان امروز»، "ابراهیم کاظمی نژاد"، سه‌شنبه در سومین همایش ملی آسیب‌های پنهان در سنندج اظهار داشته است: با ارتقاء سواد رسانه ای جامعه بدون شک می توان نوجوانان و جوانان را از آسیب های ناشی از تماشای برخی فیلم ها و برنامه ها آگاه و مصون کرد.

ارتقای سواد رسانه‌ای اکنون یکی از معیارهای سنجش جوامع توسعه‌یافته به شمار می‌آید.

در همین حال وی به یکی از طرح های امنیت اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: 

جمع آوری تجهیزات ماهواره ای و برخورد کوتاه مدت و حذفی با آن به تنهایی نمی تواند جامعه را از آسیب های ماهواره دور کند و این کار نیازمند فرهنگ سازی بلند مدت در جامعه است.

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه افزود: خانواده ها و مسئولان کشور باید بکوشند تا توانایی نقد و بررسی تولیدات دیداری را به عنوان یک مهارت در بین اعضای خانواده ها، اقشار مختلف جامعه و نسل جوان ترویج دهند.

کاظمی نژاد با اشاره به اهداف دشمنان نظام اسلامی ایران در راه اندازی شبکه ها و رسانه های غربی گفت: هیچ رسانه ای بدون هدف راه اندازی نمی شود و شبکه هایی که از طریق ماهواره و با هزینه های بالا در حال پخش برنامه های مختلف و گسترش فساد اخلاقی و اجتماعی هستند بدون شک هدفمند عمل می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش صهیونیسم در تولید فیلم های هالیودی اشاره کرد و افزود: امروزه شرکت های بزرگ و عظیم فیلم سازی در دنیا با یک هدف مشترک در حال سوق دادن فرهنگ های دیگر نقاط جهان به ویژه فرهنگ اسلامی به سوی غرب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد