««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

محمدعلی ابطحی :

مشکوک می‌زند روی دیوار خاتمی نمی‌شود یادگاری نوشت


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPUOEPke4gzhSBntUqwJODqDbEEBwHCsmLlJ4WRY3HCtSWKWmPhdYxZKDkAA

معاون حقوقی و پارلمانی خاتمی در زمان ریاست جمهوری وی گفت: اصلاح‌طلبان مصداق مشخصی برای لیدر شدن ندارد.

به گزارش جهان محمدعلی ابطحی با بیان اینکه تفکر اصلاح‌طلبی در راه خود پیش نمی‌رود، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر اصلاح‌طلبی در راه اصلی خود پیش برود، قطعا جلوی افراطی‌های جریانی را که به دنبال براندازی هستند، می‌گیرد.

عضو مجمع روحانیون همچنین گفته است: شخصیت‌های اصلاح‌طلب همواره در عرض هم هستند، بنابراین نمی‌توان مصداق مشخصی در نظر گرفت و کسی را به عنوان لیدر انتخاب کرد.

در همین حال «محمد ـ ن» از عناصر همکار با فتنه‌گران که مدتی را در بازداشت بوده، از خاتمی پرسیده که چرا او را برخلاف خیلی از اصلاح‌طلبان بازداشت نکرده‌اند.

وی خطاب به خاتمی می‌نویسد: حاکمیت در دو سال گذشته کمترین توجهی به شخص شما و خواست‌های هر از گاه شما نکرده است، بلکه بالعکس عده‌ای را دستگیر کرده است، پرسش من این است که چرا شما در زندان نیستید؟

ظاهرا با آن همه نسبت جاسوسی و براندازی و فحش‌های وقیح کیهانی[!؟] شما برای زندانی شدن اولویت داشته‌اید، حاکمیت، در شما چه دیده که بیرون ماندن شما را به صلاح خود دانسته است؟ بیرون ماند‌ه‌اید تا سرگشته‌ها را هدایت کنید؟ تا جنبش سبز که نه، تا اصلاحات مألوف‌تان بدون سر نباشد؟ آیا مواضع نرم شما به این خاطر نیست که در بیرون بمانید؟ آیا حاکمیت شما را به وادی ترس درنیانداخته تا همان گونه بگویید و موضع بگیرید که حاکمیت خواهان آن است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد