««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

بیانیه اولین گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان

بیانیه اولین گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/08/25/13900825154344_PhotoA.jpg

انتخابات مجلس نهم همچون سایر انتخابات¬ها در 32 سال گذشته بعنوان تجلی اراده احاد ملت و حضور گسترده آنها برای تعیین سرنوشت خویش از اهمیت بالایی برخوردار است، بویژه این انتخابات در شرایط خاص داخلی و خارجی خاص و سرنوشت¬سازی نیز قرار دارد.از این رو در ماه های منتهی به انتخابات اسفند 1390 و در پایان اولین گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در تهران نکاتی چند را به استحضار مردم شریف ایران اسلامی میرساند.

1- نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولین انتخابات در جمهوری اسلامی پس از شکوفایی پی در پی غنچه های "بیداری اسلامی" در ملتهای منطقه و سرایت امواج آن تا پشت دیوارهای کاخ سفید، باکینگهام و الیزه است؛ لذا برگزاری باشکوه آن با حضور حداکثری مردم در انتخابات ، نه تنها در میان ملتهای مسلمان که برای جنبش 99 درصدی مردم ستمدیده در کشورهای به ظاهر توسعه یافته هم نویدبخش خواهد بود.

2- از منظر داخلی نیز انتخابات مجلس نهم اهمیتی مضاعف دارد. پس از پریشان خوابی و ناکامی نظام سلطه در ماجرای فتنه 88، سران فتنه گر غربی و اذناب آنها در ایران اسلامی با بهره گیری از ظرفیت باقیمانده از فتنه گران و ممزوج نمودن آن¬ها به باند ثروت و قدرت فرقه انحرافی، کورسوی امیدی به ایجاد چالشی امنیتی در انتخابات چند ماه آینده در ایران دارند؛ با این انگیزه که بتوانند یا به جبران شکست گذشته¬شان از ملت قهرمان ایران دست یازند یا لااقل مانع ظفرمندی مقتدرانه جبهه متحد اصولگرایان و تشکیل مجلسی ولایتمدار و خدمتگزار مردم،  کارآمدتر و انقلابی تر از گذشته شوند. مهمترین دست آویز این راهبرد دشمنان، ایجاد تفرقه در میان مسوولان ارشد قوای سه گانه، میان مردم و مسوولان و ممانعت از اتحاد مردم انقلابی و خالق حماسه های 22 خرداد و 9 دی سال 1388 است.

3- 

"جبهه متحد اصولگرایان" - که با حضور اکثریت سلایق و دیدگاههای جامعه بزرگ اصولگرایان کشور و بر اساس الگوی تجربه شده در انتخابات گذشته و بهینه شده کنونی تشکیل گردیده - مبتنی بر اصول چهارگانه «اسلام، قانون اساسی، سیره امام و ولایت مطلقه فقیه» مندرج در منشور اصولگرایی، همگان را به "وحدت کلمه" فرا می خواند و از تمامی اصولگرایان و دلدادگان انقلاب اسلامی دعوت می کند برای عبور از این مرحله حساس و سرنوشت ساز کشور، با تنازل از برخی خواسته های فردی و گروهی و اغماض از برخی کاستی های موجود در مسیر اتحاد، اتفاق، یک صدایی و یکپارچگی اصولگرایان گام بردارند.

4- اعضای "جبهه متحد اصولگرایان" در سراسر کشور خود را ملزم و متعهد می دانند با شناسایی و نامزد نمودن  عناصر شایسته، متعهد، توانمند، متخصص و خدمتگزار بر اساس سوابق قبلی و حال فعلی ایشان بر اساس مبانی و ارزشهای اصولگرایی برای تشکیل مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند تا مجلس نهم مجلسی با برنامه، هماهنگ و دارای تقوای جمعی و موجب کارآمدی بیشتر نظام اسلامی گردد. در این راستا "جبهه متحد اصولگرایان" مصمم است از همه ظرفیتها چه سرشناس، چه ناشناخته تنها براساس اصول و مبانی و نه براساس اسامی، عناوین و بدور از سهم خواهی ها حمایت و آنها را به مردم پیشنهاد دهد.

5- "جبهه متحد اصولگرایان" بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر به کرمانشاه معتقد است مجلس نهم باید مجلسی باشد که " اصولگرایی را با عقلانیت" و " آرمانگرایی را با واقع بینی" همراه نماید. لذا این جبهه امیدوار است با آسیب شناسی عملکرد گذشته اصولگرایان، به تقویت نقاط مثبت و زدودن نکات منفی بپردازد و در صورت تداوم توفیق خدمتگزاری در مجلس آینده، با تاکید بر حفظ آرمانها و امور ثابت نظام به تسهیل ساز و کارهای دستیابی به آرمانهای انقلاب بپردازد تا راه تحقق جامعه اسلامی در دهه چهارم انقلاب، "دهه پیشرفت و عدالت" هموار گردد.

در پایان لازم می دانیم یاد وخاطره شهدای غدیر به خصوص سردار سر لشگر پاسدار حسن مقدم تهرانی را گرامی می داریم، هم او که به معنی کامل کلمه خدمت‏گذار مردم و سرباز همیشه استوار ولایت بود. او و یارانش بود که با استفاده از توان و پتانسل داخلی و مبتنی بر استعدادهای سرشار جوانان مستعد ایرانی، تصور حمله و دست درازی به ایران اسلامی را در ذهن دشمن کور کرد. جبهه متحد اصولگرایان با گرامیداشت و بزرگداشت این شهید والامقام و یاران با وفایش در آستانه ماه محرم با آنها عهد و پیمان می¬بندد که همه تلاش خویش را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مصروف دارد. ان شاء ا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد