««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

مسوولیت کوثری در جبهه متحد/ افشای پروژه های جدید جریان انحرافی/نامه خاتمی در راه است/ دستگیری فرزند مدیر عامل یک بانک و....



*محمد کوثری نماینده مردم تهران مسوول کمیته اقشار جبهه متحد اصولگرایان شده است. مرتضی نبوی مسوول کمیته سیاسی و نظر سنجی و همچنین مهرداد بذرپاش هم مسوول کمیته برنامه ریزی و نظارت و آموزش جبهه متحد شده است.



*شنیده ایم محمد خاتمی قصد دارد در نامه ای ضرورت و دلایل حضور اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس نهم تشریح کند. اگر چه عناصری چون موسوی خوئینی ها مخالف نگارش این نامه هستند اما گفته می شود پیش نویس این نامه را خاتمی برای هادی خانیکی خواهد فرستاد تا وی آن را نهایی کند.

 
*موسسه آمریکایی"صلح برای دمکراسی" در صدد برگزاری همایشی با عنوان "انتخابات مجلس نهم در ایران؛ راهکارها و فرصت ها" درمالزی است. برای سخنرانی و شرکت در این همایش از افرادی چون سروش، کدیور، سازگارا، مخملباف وگنجی دعوت به عمل آمده است. از برخی مقامات اصلاح طلب داخلی هم برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده که محمد خاتمی رفتن به این همایش را پوست خربزه زیر پای اصلاح طلبان دانسته است.



*در هفت سال گذشته وزارت ارشاد اقدام به برگزاری 27 نمایشگاه در مصلای تهران نموده است که از این بابت 28 میلیارد تومان بابت اجاره پرداخت کرده است. کارشناسان می گویند وزارت ارشاد با این مبلغ می توانست یک محل دائمی برای نمایشگاه هایش برپا نماید.

*جریان فتنه که سعی داشت با خارج کردن یک روحانی از کشور و اقامت وی در مالزی از او در جهت مقاصد خود بهره برداری کند، در این پروژه ناکام ماند و روحانی مذکور در روزهای اخیر به کشور بازگشته است.

*شنیده ایم انجمن حجتیه برای گسترش فعالیت های خود در شهر قم اقدام به تاسیس چند موسسه فرهنگی و دو دانشگاه غیر انتفاعی و مجازی نموده است.

*محمد خاتمی اخیرا در جمع برخی استانداران دولت اصلاحات و دولت هاشمی رفسنجانی گفته است: پیش بینی ما این است که حتی با عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس مشارکت 60 درصدی رقم خواهد خورد و این بدان معناست که عدم حضور ما هیچ تاثیری در مشارکت مردم نداشته است. خاتمی گفته این میزان حضور در انتخابات مجلس که معمولا با مشارکت 50 تا 60 درصدی برگزار می شود برای مشروعیت نظام کفایت می کند و بزرگترین بازنده سیاسی جریانی است که در این مشارکت حضور نداشته باشد.

*آخرین ارزیابی مسوولان فرهنگی نشان می دهد 118 شبکه تلویزیونی فارسی زبان در شبکه های ماهواره ای وجود دارد.

*روزنامه ایران اقدام به درج مصاحبه ای با صاحب خانه اسفندیار مشایی نمود که در آن گفته شده است مشایی در خانه ای که می نشیند 2 میلیون رهن و 80 هزار تومان اجاره می دهد. اگر چه روزنامه دولت اشاره ای به محل سکونت مشایی نکرد، اما با توجه به سکونت مشایی در منطقه سعادت آباد ، با این پول اجاره در حاشیه ترین مناطق تهران هم نمی شود خانه اجاره کرد.

*شنیده ایم یکی از سران جریان انحرافی در جلسه ای با گلایه از روحیه پایین حامیان این جریان و انشعاب های صورت گرفته، تاکید کرده است ما باید با انتشار نظرسنجی های جعلی میزان محبوبیت خود را در میان مردم بالا نشان بدهیم.

*جریان فتنه با اشاره به حضور 11 هزار دانشجوی ایرانی در مالزی، سرمایه گذاری روی این افراد را در دستور کار خود قرار داده است.

*گفته می شود یک روزنامه دولتی که به بولتن جریان انحرافی مشهور شده در ماه های اخیر با 40 درصد کاهش فروش مواجه شده است.

*شنیده ایم که در روزهای اخیر فرزند یکی از مدیر عاملان بانک های کشور در ارتباط با پرونده فساد مالی بازداشت شده است.

*جریان انحرافی با هدف القای اختلاف میان روسای قوا قصد دارد طرح تشکیل شورای حکمیت را مطرح و فردی را به عنوان حکم در جلسات روسای قوا جهت ایجاد وحدت نظر مطرح نماید.

*انجمن حجتیه برای ارتقای سطح علمی مدرسین این انجمن اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نموده است.در 20 خرداد و 18 شهریور دو دوره از این کلاس ها را در استان گلستان برگزار و قرار است در 11 آذر و 12 اسفند سالجاری نیز دوره های آن ادامه پیدا کند.

* یکی از سران جریان انحرافی در جلسه اخیر انتخاباتی این جریان با نگرانی از شکل گیری وحدت در میان اصولگرایان گفته است با خلق ادبیات جدید باید با گسترش جبهه متحد مقابله نماییم. وی گفته باید این جبهه را با عنوان "جناح راست" معرفی کرده و تاکید نماییم آنها نماینده اصولگرایان نیستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد