««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

علی اکبر ولایتی:

امیدوارم مجلس نهم،مجلس نمایندگان واقعی باشد/گزینه​های اصلح را به ما معرفی کنید

http://www.iqna.ir/news_imgs/473824_1img19.jpg


سخنگوی جبهه متحد اصولگرایی ابراز امیدواری کرد که مجلس نهم مجلس نمایندگان واقعی باشد.
به گزارش  مهر، علی اکبر ولایتی، در نخستین گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه برای دستیابی به چنین مجلسی، فرمول اصولگرایی را که در این ۳۲ سال امتحان خود را پس داده پیشنهاد می کنیم، گفت: فرمول ۸+۷ بعد از یکسال کار به دست آمده است و ممکن است برخی که اصولگرا هستند به آن ایراد داشته باشند. اما در میان راه حل​های امتحان شده از نظر بزرگان و سابقه دارن و مجربین در حوزه​های سیاسی، بهترین راه حل است.

وی با اشاره به برخی اعتراضات به ترکیب ۸+۷ که قابل نفی نیست، افزود: هدف از تشکیل گروه داوری این جبهه آن نیست که آنها مجلس آینده را در اختیار گروه خود بگیرند.
اهم اظهارت ولایتی از این قرار است:
· اگر اضلاعی جبهه متحد را تشکیل داده​اند معنی​اش بی توجهی به دیگر کاندیداها نیست.
· هر کس اصولگرایی را در قول، فعل وعمل نشان دهد، اصولگراست و اگر به مجلس برود، در مقابل انحراف می​ایستد. اگر چنین کسانی را سراغ دارید که در اعمالشان این موضوع را اثبات کرده​اند و گزینه اصلح هستند، آنها را به ما معرفی کنید تا هر کس که نمره بالاتری به دست بیاورد به عنوان کاندیداری اصولگرایی معرفی خواهد شد.
· برخی در سال​های گذشته،آمدند و دولت تشکیل دادند که عقیده​ای غیر از اصولگرایی داشتند. نهایتا هم مردم آنها را قبول نکردند و هم در رقابت با گروه​های داخلی، به بیگانه پناه بردند. اگر بیگانگان به گروهی کمک کند، به این معنی است که آنها از مردم دور شده​اند.
· مجلس اول در جمهوری اسلامی، در برابر بنی​صدر ایستاد. چرا که بسیاری از عوامل نفوذی بیگانه از حامیانش بودند. اما مجلس به عدم کفایت او رای داد تا مردم از شر یک نفوذی خلاص شوند.
· در فتنه ۸۸، مجلس هشتم همکاری بزرگی با دیگر قوا داشت. ولی اگر شبیه مجلس ششم بود که برخی علیه کلیت نظام هم قسم شده بودند، معلوم نبود در فتنه​ای که همه دشمنان جمهوری اسلامی هم پیمان بودند؛ چه مشکلات بزرگی برای نظام به وجود می آمد.
· ممکن است برخی بگویند که شما اصولگرا هستید و عده​ای دیگر اصولگرا نیستند. این در حالی است که منشور اصولگرایی که از سوی جامعتین تدوین شده، بهترین راهنماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد