««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

رئیس جمهور محترم،وزیر محترم کشور به داد مردم برسید!

رئیس جمهور محترم،وزیر محترم کشور به داد مردم برسید!

خداوندا تو را به شهادت میگیرم که تنها برای رضای تو و در مسیر انقلابی که بهترین بندگانت جان و مال و عمرشان را در راه آن نهاده اند قلم میزنیم و نه طمع پست و مقامی در بین است که قلم بدان بفروشیم و پول و مال و رانت آنچنانی که  قیامت خود را وجه المعامله آن قرار دهیم.


قصد دارم نوشته خود را با جملاتی از رهبر کبیر انقلاب ،آن پیر روشن ضمیر و احیاگر دین پیامبر عظیم الشان اسلام و مقتدای شهیدان ،حضرت امام خمینی آغاز کنم که صحیفه نورش در همه ادوار چراغ راه دوستداران انقلاب بوده و انشاالله خواهد بود.

((آنهایی که در این چند سال مبارزه و جنگ به هر دلیلی از ادای این تکلیف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و دیگران را از آتش حادثه دور کرده اند مطمئن باشند که از معامله با خدا طفره رفته اند، و خسارت و زیان و ضرر بزرگی کرده اند که حسرت آن را در روز واپسین و در محاسبه حق خواهند کشید.
که من مجددا به همه مردم و مسئولین عرض می کنم که حساب اینگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند، و نگذارند این مدعیان بی هنر امروز و قاعدین کوته نظر دیروز به صحنه ها برگردند. من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.))

رئیس جمهور محبوب و ولائی ،وزیر کشور سرباز ولایت ،رئیس مجلس اصولگرا و پیرو رهبری ،ریاست محترم دستگاه قضا و عدل حکومت اسلامی و دیگر مسئولانی که در جوار پیر جماران و رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای بودید و هستید:


خود بیندیشیم آیا میراث داران خوبی برای راه امام بوده ایم،آیا انقلاب را از دست نا اهلان دور نگهداشتیم ،آیا آنان که به تعبیر حضرت امام از معامله با خدا طفره رفتند به آنچه امام برایشان خواسته بود که همانا خسرالدنیا و الاخره شدن بود رهنمون کردیم.؟


از مقدمه بگذریم و وارد مصادیق شویم که ببینیم امام و رهبری چه میخواستند و میخواهند و ما چه کردیم؟!

چند سالی است که مع الاسف در شهرستان محل سکونت اینجانب اتفاقاتی در جریان است که بدون تردید و هیچ اغماضی کاملا بر خلاف راه امام و تذکرهای مداوم رهبری است.

کنگاور از قدیم الایام شهر تدین و علما و دیانت بوده است،شهری که مقام معظم رهبری در سفر اخیرشان از رشادت ها و جانبازی های جوانان آن در جبهه ها یاد کردند و آنرا منزلگاه عاشقان حسینی در طول تاریخ نامیدند.حال کنگاور تبدیل شده به محل تاخت و تاز عده ای که مصداق بارز نااهلان در فرمایش حضرت امام هستند.

مسئولان عزیز این نوشته ها نه اسرار مگوست  که ما راوی آن باشیم نه کردار خفی و مستور که ما آشکار کننده آن.اینها سخنانی است که هرروز از زبان مردم کوچه و بازار جاری میشود و نقل محافل شب نشینی و جمع های خانوادگی مردم است که با هم با تاسف فراوان در پایان همه و همه به پای انقلاب عزیز و رهبری گرانقدر نوشته میشود.

با احترام به رای مردم ،چرا و با کدام معیاری باید فردی نماینده این شهرستان در مجلس باشد که دو بار به دلیل توهین به امام ،تمسخر شهدا ،توهین به خانواده شهدا و هتاکی به رهبری رد صلاحیت شده است ؟ که حال با توجه به اوضاع رنگ اصولگرا گرفته است.


با کدام معیار باید در حکومت اسلامی  افرادی که انحرافات فکری و عقیدتیشان و روسیاهیشان در سالهای انقلاب و جنگ آشکار است صاحب الملک و اختیار دار تمام ادارات و تصمیمات مسئولین باشند.


هنوز بسیارند در میان مسئولین شهر و منطقه که دل در گرو خط امام و رهبری دارند ،اما این باند فاسدالعقیده چنان آنها را در مضیقه گذارده اند که یارای مقابله ندارند.


چرا باید فرماندار یک شهر در حکومت اسلامی آنچه میتواند و میخواهد از کژی و ناراستی و تخلف انجام دهد ولی بواسطه دوستی اش با برخی نمایندگان مصون باشد؟

شرح تخلفات این آقای فرماندار مثنوی هفتاد و دو من است که البته همگان میدانند و این که چرا باز هم مماشات و مدارا میکنند ،بسیار جای تعجب دارد.

برگزاری جلسات و بزم های آنچنانی  با افرادی که نماز خواندن را گناه میدانند (جبهه و جنگ و انقلاب پیشکش )از خصوصیات فرماندار است یا تبدیل کردن فرمانداری (شهرستان صحنه)به تفرجگاه و محل حشر و نشر با افراد معلوم الحال.

سرمایه گذاری های میلیاردی ،شراکت با مفسدین بزرگ اقتصادی ،سنگ اندازی  در روند پرونده های ارباب و رجوعی که همراه این باند نیستند ،دادن رانت ها و کمک های غیر قانونی به همراهان و چندین تخلف بزرگ و کوچک دیگر که مطمئنیم دستگاههای بیدار نظام و سربازان جان برکف ولایت در سپاه و اداره اطلاعات همه آنها را رصد کرده و در پرونده این افراد ثبت کرده اند آیا از شرایط یک مسئول و فرماندار در نظام اسلامیست.؟

برادران عزیز ،مسئولان گرامی و انقلابی ،استاندار پرتلاش و کاردان و امت حزب الله ،فرمایش حضرت امام را در صدر مطلب آوردیم که چراغ راهمان باشد.دوستانه و دردمندانه خواهشمندیم که در این سال که باز هم انتخاباتی دیگر در پیش است و باز هم دشمنان و فتنه گران و قانون شکنان در پی خدشه بر اعتبار نظام هستند ،نگذاریم خسرانی متوجه انقلاب شود و همه ما نیک میدانیم که تمام حوادث و صدماتی که به انقلاب خورده و فتنه انگیزی های دشمنان از قانون شکنی بعضی افراد که با تزویر و دروغ به منصبی رسیده اند نشات میگیرد.

مسئولان عزیز فرمایش حضرت امام را روشنی بخش راه خود کنیم و تن به مصلحت اندیشی های کوتاه مدت ندهیم که گاه خسارتی بسیار دارد.

در پایان باز هم خدای خود را شاهد میگیریم که با این افراد دشمنی شخصی نداریم  ولی آنچه ما را به نوشتن واداشت ،طعنه و ریشخند برخی افراد فاسد بود که کردار سخیف این باند را هر روز به رخ بچه های حزب اللهی میکشند و ما باید سکوت کنیم و خون دل بخوریم.

پس اینجا دیگر راه روشن است ،مردم مطمئنا در انتخابات آینده بسیار با بصیرت تر از گذشته افراد بی لیاقت و نامحرمان انقلاب را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد .


اما وظیفه مسئولین نسبت به انتصاب برخی اشخاص در پست مهم فرمانداری و دیگر مجریان انتخابات این است که واقعا و با وجدان و دین خود اگر تشخیص میدهند که این افراد توان برگزاری یک انتخابات سالم ،مردمی و اسلامی را دارند که هیچ ولی اگر میدانند که نتیجه اینگونه قانونشکنی های گستاخانه خدشه بر اصل انتخابات خواهد زد و سلامت آنرا در میان امت حزب الله مخدوش میکند ،مسئولیت نگه داشتن این افراد در مناصبشان بر عهده منتصب کنندگان میباشد.دیگر اقدامات و تخلفات این باند که رسیدگی جدی دستگاه قضا را میطلبد، که انشاالله بعدها ....


ومن الله التوفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد