««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

تدریس فائزه هاشمی در دانشگاه/قسم احمدی نژاد/ عضو ملی – مذهبی حقوق بگیر 10 ساله صدا و سیما/ تغییر نماد تهران و...



*دکتر احمدی نژاد در دیدارهایی که اخیرا با برخی اصولگرایان داشته در پاسخ به برخی شایعات قسم جلاله خورده که به دنبال ماندن در قدرت نیست و دولت وی هم برای انتخابات مجلس کار نمی کند.
* شنیده ایم علیرضا رجایی که عضو گروهک موسوم به ملی‌ـ‌مذهبی و نهضت آزادی است و در سوابق وی دبیری نشریه گروهک نهضت آزادی (ایران فردا) و دبیری سیاسی روزنامه‌های جامعه، توس، خرداد، نشاط و عصر آزادگان به چشم می خورد به عنوان کارمند صدا و سیما 10 سال است که حقوق می گیرد.وی در جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 به اتهام ارتکاب جرایم امنیتی دستگیر و زندانی شده است.

*"احمد شهید" مالدیوی که ماموریت یافته درباره حقوق بشر در ایران گزارش تهیه کند دارای چند همسر و خانواده ای از هم پاشیده است. شنیده ایم یکی از همسران مسلمان وی به دلیل مخالفت احمد شهید با حکم قرآنی قصاص از وی جدا شده است.

*مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین که در فتنه 88 فعال بود در صدد راه اندازی سایت خبری است. گفته می شود اعضای شورای سیاستگذاری این سایت ابوالفضل موسویان، سراج الدین موسوی، فیرحی، سعیدیان فر، حسین موسوی تبریزی و مسعود ادیب هستند. سردبیری سایت را مهدی منتظر قائم برعهده گرفته است. به نظر می رسد با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، گروه های نزدیک به فتنه فعالیت های خود را گسترش خواهند داد.
 

* آقای هاشمی رفسنجانی در هفته گذشته در حالی با اعضای مجمع محققین و مدرسین دیدار داشت که در 25 اسفند سال گذشته کمیسیون ماده 10 احزاب ضمن بررسی پرونده فعالیت "مجمع محققین و مدرسین" پروانه این مجمع را توقیف و برای انحلال به دستگاه قضایی ارسال کرد. اعضای مجمع نقش فعالی در فتنه سال 88 ایفا کردند و تصاویر حضور برخی از اعضا در درگیری های خیابانی فتنه 88 در تهران موجود است.

 *کاندیداتوری علی لاریجانی برای انتخابات مجلس نهم از شهر قم قطعی شده است. ظاهرا وی توانسته نظر جامعتین و بیوت مراجع را به دست آورد. اگر چه پس از نطق لاریجانی در حمایت از حسینی وزیر اقتصاد در جلسه استیضاح به نظر می رسد وی مثل گذشته زیر تیغ حامیان احمدی نژاد نباشد اما بسیاری از نیروهای اصولگرا این نطق را سیاسی و انتخاباتی خوانده و نسبت به آن ابهامات جدی دارند.

*فردی که با جعل عنوان دکتر خود را برای ریاست بانک امیر کبیرآماده کرده بود در ماجرای پرونده فساد مالی دستگیر شده است. وی خواهر زاده یکی از سران فرقه انحرافی است.

* یکی از سران جریان انحرافی که از بیماری دیابت رنج می برد احتمالا به خارج از کشور اعزام خواهد شد. شنیده ایم پرونده پزشکی وی برای مشاوره پزشکی به اتریش فرستاده شده است.انگلیس و فرانسه از گزینه های اعزام وی هستند.

*گزارش آمانو درباره فعالیت های هسته ای ایران آنقدرغیر مستند بود که انتشار آن به تاخیر افتاده است.آمانو گزارش خود را به مطالب لپ تابی مستند کرده که مدعی است 6 سال قبل از ایران سرقت شده تا بر اساس آن بار دیگر بحث مطالعات ادعایی را مطرح کند. پیش از این هاینونن معاون دیگر آژانس بحث مطالعات ادعایی و لپ تاب را که در می سال 2004 توسط زنی به دست آورده بود را مطرح کرد اما به دلیل ادعاهای نابخردانه اش و فاش شدن ارسال گزارش های پرونده ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی مجبور به استعفا شد.

* شنیده ایم قرار است در جلسه آینده جامعه روحانیت، مجددا موضوع کمک مالی ابوالحسن نواب به ستاد میر حسین موسوی مورد بررسی قرار بگیرد. با وجود توضیحات نواب برخی اعضا هنوز سوالات و ابهامات جدی دارند.
*شهرداری تهران سعی دارد نماد شهر تهران را از میدان آزادی - که خاطرات باشکوه انقلاب را به همراه دارد- به برج میلاد منتقل نماید. در برنامه "در شهر" شبکه پنج سیما که با کمک های مالی شهرداری تهران پخش می شود نماد سازی برج میلاد برای شهر تهران مشاهده می شود.
 *شنیده ایم فائزه هاشمی رفسنجانی در واحد پردیس دانشگاه آزاد مشغول تدریس حقوق بین الملل است. گفته می شود وی دانشجوی دکترای حقوق بین الملل در لندن است. دختر وی هم در انگلیس اقامت دارد.
*گروه آریا اقدام به واردات حجم گسترده ای گوشت به کشور کرده که در گمرکات کشور توقیف شده است. نحوه صدور این مجوزها قابل پیگیری است.
*سفر مخفیانه  فرید زکریا سردبیر بخش بین‌الملل تلویزیون سی‌ان‌ان امریکا به تهران و اقامت احتمالی وی در سعد آباد و دیدار با برخی چهره ها سوالاتی را در محافل رسانه ای برانگیخته است.سفر زکریا در حالی به ایران انجام شد که کمتر از 2 ماه پیش وی در گفت‌وگو با رسانه‌ ای که خود سردبیر یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است گفته بود: «نباید چندان احمدی‌نژاد را جدی گرفت. او از جلب‌توجه رسانه‌ها به خود لذت می‌برد و این در حالی است که او در کشور خودش چندان مهره مهمی به حساب نمی‌آید.» وی مجری برنامه شبانگاهی GPS در سی ان ان است و بعنوان کارشناس در کانال‌های تلویزیونی سی ان ان، پی بی اس، و شبکه ‌ای بی سی حضوری پر تعداد داشته ‌است. وی دکترای خود را از دانشگاه هاروارد زیر نظر ساموئل هانتینگتون دریافت نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد