««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نگاهی به ویترین روزانه "مشرق"

استتار دیش ماهواره/تصادف مداح مشهور/اخراج استیلی/حیوانات رومانتیک/مبدع شکارچی شنبه/تقدیر از آوازه‌خوان‌های طاغوتی/و...   

 

واکنش میرتاج‌الدینی به سخنان پورمحمدی (پایگاه اطلاع رسانی دولت)میرتاج الدینی گفت: اظهار نظر رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تبلیغاتی بودن برخی نظرهای رییس جمهور، جزو کدام وظیفه سازمانی اوست که بصورت غیر کارشناسی و بدون توجه به محتوای قانون هدفمندی یارانه ها اظهار شده است.


استیلی اخراج شد (خبرآنلاین)حمید استیلی در جلسه ساعت 3 بعداز ظهر شنبه از پرسپولیس جدا می شود

 

بازهم تحریف سخنان امام توسط اصلاح‌طلبان (کیهان)منتجب نیا عضو مرکزیت مجمع روحانیون با تحریف شأن نزول کلام حضرت امام مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» گفت: عده ای از جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» سوءاستفاده می کنند، چرا که منظور امام خمینی(ره) افرادی بوده است که سابقه و گذشته بدی داشتند و در حال حاضر توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند.

لاری:بجزباهنر ومطهری کسی موافق ما نیست (کیهان)موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات می گوید معلوم نیست خاتمی از شرایطی که برای حضور در انتخابات گذاشته عدول نکند اما جریان اصولگرایی به استثنای کسانی چون علی مطهری موافق حضور اصلاح طلبان در انتخابات نیست.

 

چاوز سرهنگ قذافی را شهید نامید (مشرق)هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا شامگاه پنج شنبه پس از انتشار خبر مرگ قذافی ضمن محکوم کردن قتل قذافی او را شهید توصیف کرد.

شرکت های دخانیات زنان را هدف قرار داده‌اند (تهران امروز)بعد از هشدارهایی که برخی آسیب‌شناسان اجتماعی در خصوص گسترش مصرف مواد دخانی بین زنان و دختران جوان دادند این بار رئیس مرز تحقیقات کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران هم تاکید کرد که مصرف مواد دخانی بخصوص سیگار در بین زنان افزایش یافته است.

تعبیر جالب رهبری از شهادت کبیری + عکس (فارس)مادر شهید کبیری گفت: هنگامی که خدمت حضرت آقا رسیدیم به محضرشان عرض کردیم که شهیدمان به تازگی در دانشگاه قبول شده بود و حضرت آقا فرمودند که حسین در دانشگاه اصلی‌اش قبول شد.

تایید مذاکرات محرمانه آمریکا با شبکه حقانی (مشرق)هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، مذاکرات محرمانه ایالات متحده با شورشیان شبکه حقانی را تایید کرده است.

خانه‌مطبوعات‌ایران دربلاتکلیفی‌کامل‌است (مهر)علی محدثی سخنگوی خانه مطبوعات ایران با بیان اینکه «خانه مطبوعات ایران در بلاتکلیفی کامل است» ابراز امیدواری کرد، بعد از نمایشگاه مطبوعات تصمیمات روشنی درباره خانه مطبوعات اتخاذ شود.

درخواست شورای امنیت از علی عبدالله صالح (مشرق)اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ای از دولت یمن و مخالفان آن خواستند که هر چه زودتر به درگیری‌ها در این کشور پایان دهند.

نصرالله از توطئه امریکا علیه ایران می‌گوید (مشرق)سید'حسن نصرالله' دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب با حضور در برنامه 'میان پرانتز' که از طریق تلویزیون 'المنار' به شکل مستقیم پخش خواهد شد درخصوص مسائل مهم منطقه از جمله توطئه اخیر امریکا علیه ایران سخن خواهد گفت.

اعتقاد لاریجانی به حضور اصولگرایان منتقد در مجلس (ایسنا)رییس مجلس شورای اسلامی، با اعتقاد به فراهم بودن زمینه‌های حضور اصولگرایان منتقد در مجلس آینده گفت: افرادی در مجلس هستند که بجای باندبازی و قبیله‌گرایی، بیشتر حیثیت حق‌طلبانه را دنبال می‌کنند که قطعا این حیثیت در انتخابات آینده مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

ولیعهد جدید عربستان را بشناسید+عکس (مهر)با وجود اینکه دیوان پادشاهی عربستان تاکنون به صورت رسمی جانشین "سلطان بن عبدالعزیز" ولیعهد سابق سعودی را اعلام نکرده، اما "نایف بن عبدالعزیز" وزیر کشور فعلی اصلی ترین گزینه برای احراز این مقام محسوب می شود.

قالیباف به دنبال ریاست جمهوری نیست! (فارس)حسن بیادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم کار می‌کنیم گفت: قالیباف هم سمت‌های زیادی را در کشور تجربه کرده لذا دنبال ریاست جمهوری نیست.

درخواست عجیب وزیر خارجه ترکیه از ایران (ایلنا)در حالی که بسیاری از رسانه‌های خبری غرب با ارائه استدلال های مختلف صحت ادعای آمریکا درباره تصمیم ایران برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را زیر سوال برده‌اند، وزیر خارجه ترکیه از ایران خواست با آمریکا در این زمینه همکاری کند.

شکایت سایپا از سه نماینده مجلس (قانون)قاضی پور رییس کمیته تحقیق و تفحص از سایپا از احضار خود، مصطفی کواکبیان و علیرضا زاکانی سه تن از نمایندگان مجلس به دادسرای کارکنان دولت و رسانه با شکایت شرکت خودروسازی سایپا خبر داد.

اشغال منازل شهروندان در بحرین (مشرق)نیروهای آل خلیفه با یورش به مناطق مسکونی، منازل برخی شهروندان را اشغال کردند.

هیچ نظامی امریکایی در عراق نمی‌ماند (واحد مرکزی خبر)مالکی نخست وزیر عراق تاکید کرد: پس از خروج نظامیان امریکایی از عراق هیچ سرباز و پایگاه نظامی امریکایی در این کشور نخواهد ماند.

کشف یک میلیون دلار در حفره‌ قذافی (فارس) یک جوان انقلابی لیبیایی ، یک میلیون دلار پول نقد از حفره‌ قذافی پیدا کرد و تمامی این مقدار پول را تحویل مقامات شورای انتقالی دولت لیبی داد.

دفتر آیت‌الله مکارم تکذیب کرد (خبرگزاری دانشجو)دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی حکم این مرجع را در مورد قتل محیط بان کهگیلویه و بویراحمدی که در برخی رسانه‌ها به نادرست منتشر شده است، تکذیب کرد.

تجمع دانشجویان تهرانی حامی وال‌استریت (واحد مرکزی خبر)شماری از دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از جنبش فتح وال استریت در مقابل سفارت سوئیس دفتر حافظ منافع آمریکا در تهران تجمع کردند.

تسلیت صالحی به همتای سعودی خود (مشرق)وزیر امور خارجه ایران درگذشت امیر سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ، ‌معاون نخست وزیر و وزیر دفاع و هوانوردی و بازرس کل عربستان را به همتای سعودی خود تسلیت گفت.

جراحت شدید محمود کریمی بر اثر تصادف (عصر امروز)محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) چهارشنبه گذشته بر اثر تصادف رانندگی به شدت مجروح شد.
 
 
ایده اولیه شکارچی شنبه از همسر چمران(خبرنامه دانشجویان ایران) کارگردان شکارچی شنبه گفت: بعد از عقب نشینی اسرائیلی ها در سفر به لبنان در آنجا با همسر چمران حرفهایی زدیم و به مسائلی پی بردیم که بسیار سؤال برانگیز بود سؤال این بود که این اسرائیلی ها 70 سال است مقاومت می کنند و در قبال تمام ناامنی های موجود حاضر نیستند اینجا را ترک کرده و به جای بهتر بروند این شد استارت کار و من به دنبال شکل گیری این ایده بودم و بعد از 10 سال مطالعه رسیدیم به این نکته که این تفکرات بر خلاف مستندات رسانه ای که نشان می دهد نظام اسرائیل یک نظام قدرت طلب سیاسی است.

 
تقدیر ارشاد از آوازه‌خوان‌های زمان طاغوت(آفاق) در دوازدهمین جشن خانه موسیقی در تالار وحدت، برای نخستین بار رسما از دوازده آوازه‌خوان زمان طاغوت در جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد و تندیس دوازدهمین جشن خانه موسیقی به آن‌ها اهدا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد