««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

یک نماینده در تماس با دفترش:

صدایم را ضبط کنید می خواهم تذکر دهم


http://www.varaminnews.com/fa/wp-content/uploads/2011/09/majles_9.jpg

یکی از نمایندگان مجلس گفت: تعداد قابل توجهی از تذکرات کتبی و شفاهی و همچنین سوالات نمایندگان از وزرا و اظهارات نمایندگان در صحن مجلس، جنبه تبلیغاتی دارد و برای خدمت به مردم و یا رضای خدا نیست.

این نماینده مجلس گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد کارهای تبلیغاتی از سوی نمایندگان در مجلس هستیم.

وی افزود: اگر به مذاکرات صحن مجلس توجه کنید، می بینید که نمایندگانی که در طول سه سال و چهار ماه گذشته در صحن مجلس ساکت بودند و نه طرحی می داده و نه بعنوان نماینده موافق و یا مخالف صحبت می کرده و نه ابتکار عملی داشتند، الان به حرف آمده و می خواهند به هر نحوی شده در صحن مجلس صحبت کنند تا شاید تلویزیون تصویر آنها را و یا حداقل رادیو فرهنگ صدای آنها را پخش کند.

این نماینده افزود:در همین راستا شاهد تذکرات بی ربط در صحن مجلس هستیم و برخی از سوالات از وزرا که در صحن مجلس مطرح می شود، چندان وجاهت ندارد.

وی گفت: 

به نظر اینجانب بسیاری از این کارها نه برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند، بلکه برای جنبه تبلیغاتی صورت می گیرد.

این نماینده برای اثبات اظهارات خود به یک مثال اشاره کرد و با بیان اینکه هفته گذشته در صحن مجلس یکی از نمایندگان اصفهان می خواست تذکر دهد، گفت: این نماینده مرتب با دفترش تماس می گرفت و زمان مطرح شدن تذکر را اعلام می کرد و چند ثانیه قبل از طرح تذکر، به مسئول دفترش گفت که « صدایم را ضبط کنید. می خواهم تذکر دهم. الان نوبت من است».

وی اضافه کرد: این نماینده می خواست با طرح تذکر و ضبط، از آن استفاده تبلیغاتی کند و به مردم حوزه انتخابیه اعلام کند که در مجلس مدافع حقوق آنهاست. بنابراین معلوم است هدف از دادن اینگونه تذکرات چیست.

این نماینده تصریح کرد: این کارهای تبلیغاتی پایانی ندارد و باید تا برگزاری انتخابات مجلس نهم در اسفند سال جاری منتظر ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد