««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت فرمانده کل سپاه از هدف فتنه 88

روایت فرمانده کل سپاه از هدف فتنه 88


http://www.rasekhoon.net/_WebsiteData/Article/ArticleImages/1/1388/01%20esfand/13/0008474.jpg

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد ۱۸ شهید لرستانی گفت: فتنه ۸۸ بزرگترین آزمایش ملت ایران بود.

سردار سرلشگر محمدعلی جعفری پیش از ظهر در مراسم یکمین سالگرد ۱۸شهید لرستانی در پادگان امام حسین(ع) خرم‌آباد در اجتماع پرشور مردم این شهرستان، گفت: بزرگترین آزمایش ملت ایران فتنه بزرگ سال ۸۸ بود، فتنه‌ای که می‌خواست طومار انقلاب را به هم بپیچد اما ملت بزرگ ایران از آن سربلند بیرون آمدند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فتنه ۸۸ عده‌ای می‌خواستند شعار انقلاب اسلامی را متوقف کنند غافل از اینکه توقف شعار انقلاب اسلامی، توقف نور خدا در روی زمین است.
سردار جعفری در ادامه یادآور شد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی ملت ایران سبب شده امروز جهان اسلام، ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهد.
وی افزود: خداوند نصرت‌های خود را نصیب انقلاب ما کرده و این انقلاب‌ها و وقایع اخیر یکی از ثمرات آن است.
فرمانده کل سپاه یادآور شد: ما تا آخرین قطره خون از ارزش‌های انقلاب، ولایت و رهبری دفاع می‌کنیم.
وی افزود: 

‌درود خدا بر ملت ایران که در این ۳۲ سال راه امام را که همان راه اسلام ناب محمدی(ص) است به خوبی باور کرده و با همه کاستی‌ها همچنان با جان و دل از این انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز بحمدالله انوار انقلاب اسلامی جهان را فرا گرفته و نور انقلاب در همه جا جلوه‌گر شده است.
سردار جعفری در ادامه ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره همه شهدا گفت: شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در راستای دین و اسلام بود و شهیدان ما نیز همان هدف و همان راه را در قرن حاضر دنبال کرده و می‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اسلام قرار نیست در یک منطقه خاص باقی بماند و اراده الهی این است که نور خود را کامل کند، هر چند که کافران نپسندند.
سردار جعفری تصریح کرد: شهید ضامن محقق شدن این اراده الهی است که نور الهی را کامل کند.
وی یادآور شد: ما امروز بایستی دست به دامن شهیدانمان باشیم تا بتوانیم این راه بسیار بزرگ و سرنوشت‌ساز را برای کامل شدن دین خدا ادامه دهیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که از نعمت ولایت بهره‌مندیم و امیدواریم این فهم و بصیرت را داشته باشیم تا همیشه در این مسیر قرار بگیریم.
جعفری گفت:‌ امروز نتایج جانبازی‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه ملت ایران به ویژه شهدای گرانقدر به نتیجه رسیده و بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان نشات گرفته از این نور الهی است.
وی اظهار داشت: شهید قبل از اینکه به شهادت برسد شهید است. شهید عزمی راسخ برای پایداری انقلاب اسلامی در این عرصه تاریخ دارد و شهدای ما انسان‌های بزرگی بودند که در میان ما زندگی می‌کردند و تا به این مقام والا نرسیده‌بودند، ما آنها را نمی‌توانیم بشناسیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: همه دنیا امروز حقانیت انقلاب اسلامی را فهمیده‌اند و در دنیایی که مادیات زر و زور و قدرت همه جا را فرا گرفته کسی باور نمی‌کرد که حقانیت اسلامی به جهان صادر شود و امروز شاهد شعارهای انقلاب اسلامی در جای جای جهان باشیم.
سردار جعفری یادآور شد: امروز شعارهای انقلاب اسلامی نه تنها در جوامع اسلامی بلکه در جوامع غیراسلامی و در محل اروپا و آمریکا به صحنه عمل گذاشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون خون شهدا امکان ندارد که راهی را ادامه بدهد.
فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز آرزوهای دیرینه علما و اولیای ما در جهان اسلام دارد محقق می‌شود و این امر چیزی جز برکت خون شهدا نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد