««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

اشک دیدگان ما بیعتی دوباره با «آقا» بود‌

اشک دیدگان ما بیعتی دوباره با «آقا» بود‌


http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/7/21/116006_323.jpg

اشک دیدگان خانواده‌های شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران، آزاده‌ها و کرمانشاهیان بیرون از سالن امام بیعتی دوباره با رهبری بود و عشق به ولایت را نشان داد.
کجائید ای شهیدان خدایی ، که امروز رهبر جمهوری اسلامی ایران به یاد روز‌های دفاع مقدس با خانواده‌های سر‌افراز‌تان دیدار صمیمی داشتند.
کجائید ای شهیدان خدایی، که امروز ولی‌امر مسلین به یاد روز‌های قدیم و حضورشان در جبهه‌های حق علیه باطل به کرمانشاه‌ آمده‌اند‌.

کجائید دلاورمردان ، که امروز رسم مهمان‌نوازی را از آقا به جا آورید.

خاک کرمانشاه مهمان دارد، شقایق‌های سرخ سر از خاک بیرون آورده‌اند و به مولای خود خوشامد می‌گویند: مولای من خوش آمدید.
همسر شهید سید‌مراد جاودان در‌باره حس و حال خود از دیدار رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی می‌گوید‌: همسرم در سال ۶۴ به خاطر اعتقاداتش به شهادت رسید. امروز آمدم تا به رهبرم بگویم ۵ فرزند دیگر نیز برای تقدیم به ملت ایران دارم، جانم فدای رهبر.
دیدار به پایان رسیده است خانواده‌های شهدا،‌ جانبازان، ایثارگران و آزاده‌ها با چشمانی گریان سالن ورزشی اما‌م خمینی (ره) کرمانشاه را ترک می‌کنند.

مادر شهید محمدمراد ایمانی می‌گوید: از شهرستان هرسین تا اینجا را فقط به عشق رهبری آمده‌ام و از دیدار با ایشان خیلی خوشحال هستم.
همسر شهید نبی پدرامی نیز می‌گوید‌:‌ رهبر جمهوری اسلامی ایران منت بر روی دیدگان کرمانشاهیان گذاشتند در دو روزی که ایشان به کرمانشاه آمده‌اند سر از پا نمی‌شناسم و دائم اخبار مربوط به دیدارهای ایشان را رصد می‌کنم.
فرزند شهید شمس‌الله آذر رخش می‌گوید‌: 

من سال‌ها‌ست که محبت پدری را ندیده‌ام امروز با دیدن ایشان احساس وصف ناشدنی به من دست داد.
اشک دیدگان خانواده‌های شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران و آزاده‌ها بیرون از سالن بیعتی دوباره با رهبری بود و عشق به ولایت را نشان می‌داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد