««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نگاهی به ویترین "روزانه" مشرق

بگم‌بگم تازه شروع شده! / انتقاد حسین فدایی ازمجلس/ انشعاب مانع وحدت در اصولگرایان/ وکیل مشایی: مداح ها گفتند من وکیل شیطانم!


جایزه صلح نوبل سیاسی تر از هر روز (فارس)

شخصی که امسال برنده جایزه صلح نوبل شده است، یک روزنامه‌نگار فمینیست یمنی است که از اساس با تعالیم اسلامی نظیر حجاب مخالف است هر چند که خود ظاهرا محجبه است.

 

مدودف: بشار یا اصلاحات انجام دهد یا برود(تابناک)

«دیمتری مدودف» : رئیس جمهور سوریه یا دست به اصلاحات بزند، یا از قدرت کناره گیری کند.

 

انتقادهای حسین فدایی از مجلس هشتم  (خبرنامه دانشجویان)

روز پنج‌شنبه در دومین سلسه جلسات "نقد واقع بینانه، عدالت سیاسی، انتخابات مجلس" که توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد حسین فدایی نماینده مجلس هشتم در جمع دانشجویان حاضر شد و به سوالات دانشجویان پاسخ گفت وی در ابتدا طی سخنانی به طرح مسئله عدالت سیاسی پرداخت.

 

مهمانپرست خواهان خویشتنداری پلیس آمریکا شد (واحد مرکزی خبر)

سرکوب اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف امریکا از سوی پلیس این کشور نشان می دهد که دولتمردان امریکا تحمل اعتراضات مسالمت آمیز را ندارند در حالیکه شایسته آن است که به جای برخورد با خواسته های مردمی، با آن همراه گردند.

 

آیه الله علم الهدی : درجریانات سیاسی تقید به حرام و حلال کم است (ایسنا)

افراد در محیط های اداری و استخدامی که کار می‌کنند، به همه چیز توجه دارند، اما به این که آیا میزان درآمد و حقوق دریافتی‌شان با کار و فعالیتشان سنخیت دارد یا خیر، توجه نمی‌کنند. باید بسیار مراقب بود، چون اگر لقمه حرام در زندگی آمد، دیگر نمی‌توان به عبادت و بندگی خدا پرداخت.

امروز در جامعه می‌بینیم که جریانات احساسی و عواطف و غیرت دینی در بین اکثر عناصر جامعه‌مان فوق‌العاده بالاست اما آنجا که حلال و حرام خدا می‌آید، متاسفانه تقید به آن کم است.

 

انشعاب مانع وحدت در اصولگرایان (جهان)

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از برگزاری جلسات انتخاباتی علی لاریجانی رئیس فراکسیون اصولگرایان با عده خاصی از اعضای فراکسیون افزود: در سال آخر مجلس هشتم بجای مشاهده انسجام، وحدت و کارآمدی در فراکسیون، می بینیم که توسط هیئت رئیسه فراکسیون در میان اصولگرایان یک انشعاب ایجاد شد.

 

موج اعتراضی وال استریت به رم رسید (ایرنا)

موج اعتراضات مردمی که با هدف مخالفت با نظام مالی و سرمایه داری حاکم بر آمریکا به اشغال وال استریت منجر شد، با بحران اقتصادی و نظام مالی ایتالیا گره خورد و دامنه آن به رم پایتخت ایتالیا نیز کشیده شد.

 

تصاویر/ اعتراض جالب به قطع درختان در کرمان (مشرق)

در اعتراض به قطع درختان کرمان هنرمند کرمانی در یک اقدام نمادین با اجرای طرحی مفهومی اعتراض خود را بیان کرد.

 

 

وکیل مشایی: مداح‌ها گفتند، من وکیل شیطانم (روزنامه شرق)

سید‌علی‌اصغر حسینی وکیل 28 ساله اسفندیار رحیم مشایی:«پرونده پر مشغله‌ای است. زمانی‌که وکالت مشایی به من پیشنهاد شد به دلیل شخصیت جالب موکلم و هیجانی که داشت، پرونده را قبول کردم. از همان ابتدا هم متفاوت بودن این پرونده برای من مشخص شد. پس از آنکه شکایت مداح‌ها مطرح شد بیانیه دادند و گفتند من وکیل مدافع شیطان شده‌ام.»

 

تخم ‌مرغ شانه‌ای 9000 تومان شد (مهر)

مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به اینکه فروش یک شانه تخم مرغ به قیمت 9 هزار تومان در سوپرمارکت‌ها کلاهبرداری است، گفت: مردم تخم مرغ مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره بار خریداری کنند.

 

یزدی: سپرموشکی آمریکا بازیچه ای بیش نیست(باشگاه خبرنگاران)

معاون پارلمانی حقوقی سپاه گفت:سپر موشکی یک عملیات روانی برای تسلط بیشتر آمریکا و ناتو بر منطقه خاورمیانه و ایجاد رعب و وحشت در کشورهای کوچک منطقه است و جایی که پای عمل به میان آید به آنها نشان خواهیم داد که این سپر موشکی بازیچه ای بیش نیست.

 

احمدی‌نژاد امروز به مشهد سفر می‌رود (برنا)

رییس جمهوری کشورمان امروز عصر به مشهد سفر خواهد کرد تا در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) شرکت کند.

 

سعودی ها 10 نفر را با شمشیر گردن زدند (فارس)

در حالی که انتقادات به شیوه اعدام در عربستان سعودی ادامه دارد، روز گذشته 2 عربستانی و 8 بنگلادشی به جرم سرقت و قتل، با شمشیر اعدام شدند.

 

تصاویر/ نمازموتلفه پشت سیدحسن خمینی (مشرق)

دبیر کل و جمعی از اعضای حزب موتلفه ، روز جمعه با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل دیدار و گفت و گو کردند.

 

 

روزنامه دولت : بگم‌بگم تازه شروع شده! (ایران)

شیپورچی منتقدین دولت را به مبارزه طلبید و گفت: این همه شما افشا کردید یه‌بار هم بذارید ما افشا کنیم. بعد ببینید مردم کدومشو باور می‌کنن!! ... ما دیگه با شما تابلوها کاری نداریم!!

 

احمدی نژاد: تمدن اسلامی به آندلس نرفته! (مهر)

من از علما عذر می خواهم چون من اعتقاد ندارم که در آندلس تمدن اسلامی برپا شده است، زیرا اگر تمدن اسلامی برپا شده بود دیگر این تمدن از بین نمی رفت. مگر می شود کسی طعم واقعی تمدن اسلامی را با روح خود بچشد سپس سراغ چیزهای دیگر برود.

 

گزارش کمیته ویژه از اختلاس تصویب نشد (فارس)

کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پس از 4 ساعت بحث و بررسی پیرامون گزارش کمیته ویژه مجلس درباره پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی، نتوانست نظر اعضا را جلب کرده و گزارش را به تصویب برساند.

 

باهنر: آغوشمان برای جبهه پایداری باز است (فارس)

عضو کمیته 7+8 شاکله جبهه پایداری را رایحه خوش خدمت دانست و گفت: جبهه پایداری هنوز مبنای بی‌مهری دارد، اما آغوش اصولگرایان همچنان باز است. دوستان جبهه پایداری در جلسات حضور پیدا کنند، از چتر پربرکت جامعتین باید حداکثر استفاده را متدینین به نفع حزب‌الله انجام دهند.

 

کدخدایی و احیای پست نخست ‌وزیری (مهر)

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص مطرح شدن بحث جایگزینی نخست وزیری به جای ریاست جمهوری در مجلس گفت: این مورد از مواردی است که نیازمند اصلاح قانون اساسی است و با مصوبه مجلس نمی توان اصلاحی درباره آن انجام داد.

 

محسن رضایی : رژیم اسرائیل متزلزل تر از هرزمان است (شبکه خبر دانشجو)

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرایط فعلی رژیم صهیونیستی به صورتی است که در شمال آن لبنان و در جنوب آن مصر قرار گرفته و وجود ملت‌هایی که نفرت عظیمی از آن دارند، آینده این رژیم را متزلزل ساخته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد