««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نگاهی به ویترین روزانه "مشرق"

نامه بقایی برای واردات رژلب/ دعوت از همسر شهید برای کاندیداتوری/پیشنهاد نامشروع به خانم ملی‌پوش/ ادعای مضحک نماینده فرانسه و..



تجمع آذری‌ها در مقابل سفارت آذربایجان (جهان)به دنبال اقدام وزارت آموزش جمهوری آذربایجان مبنی بر اعمال ممنوعیت حجاب در مدارس این کشور، آذری زبانان مقیم تهران امروز در مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران تجمع و سرکوب اسلامگرایان توسط دولت باکو را محکوم کردند.

کشف سلاحهای‌اسرائیلی ازتروریستها درسوریه (مهر)


رسانه های سوریه تصاویری از انواع سلاحهای کشف شده از گروههای مسلح تروریستی پخش کردند که این سلاحها از سوی رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد بی ثباتی و ناامنی در این کشور برای این گروهها ارسال شده است.

خاطره وزیر ارشاد از حصر آبادان (مهر)
سیدمحمد حسینی گفت: وقتی امام (ره) فرمان شکستن حصر آبادان را داد، ما در یک گردان 450 نفره از کرمان به راه افتادیم. چنین موضوعی درباره فرمان رهبری هم صدق می‌کند و فرمان رهبری فرمان الهی است.

عکس یادگاری احمدی نژاد و خبرنگار آمریکاییعکس یادگاری احمدی نژاد و خبرنگار شبکه ای بی سی آمریکا (استفانو پولوس)

متهم ترور برهان الدین ربانی در اختیار آمریکا (دیپلماسی ایرانی)
متهم اصلی این حادثه که فردی به نام اسکانزی می باشد و همراه ضارب به دیدار استاد ربانی رفته بود فعلا در اختیار آمریکا و در پایگاه بگرام است.بازجوئی از وی می تواند خیلی از ابهامات را روشن کند.

نظر حاتمی‌کیا درباره عوامل بازداشت شده BBC (فارس)
ابراهیم حاتمی‌کیا در آیین نکوداشتش در جایزه شهید آوینی با تاکید بر مواضعش علیه بی‌بی‌سی و جشنواره‌های خارجی، گفت: اگر مستندسازان بازداشت‌شده رفتار به‌عمدی علیه امنیت ملی داشته‌اند، باید تنبیه شوند.

جانشین خاوری از بانک سپه می آید (جوان)
پس از استعفاء خاوری یکی از مسئولان اجرایی کشور در تماسی با یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی خواستار تعیین جانشین خاوری شده است که مدیر ارشد بانک مرکزی نیز با پیشنهاد پاشایی فام مدیر عامل بانک سپه به مسئول اجرایی توصیه می کند که بر انتصاب نام برده پس از بازگشت بهمنی مدیر کل بانک مرکز ی تاکید کند.

انتقاد از جلسه انتخاباتی لاریجانی با نمایندگان (جهان)
نمایندگان مجلس با انتقاد از برگزاری جلسه انتخاباتی لاریجانی با نمایندگان معتقدند که برگزاری اینگونه جلسات موجب انشقاق، ایجاد تفرقه و شکاف میان اصولگرایان می شود.

تأسیس موسسه جدید توسط جریان انحرافیروزنامه خراسان نوشت: در حالی که مسئولان بانک مرکزی بارها از نظارت دقیق خود بر شرکت های سرمایه گذاری سخن گفته اند، اخیرا یک شرکت فعال در بخش دخانیات که مسئول آن ارتباط نزدیکی با لیدرهای جریان انحرافی دارد، فعالیت خود را در بخش سرمایه گذاری آغاز کرده است. این شرکت عمده اقدامات خود را در مناطق آزاد انجام می دهد.

عکس/ حاتمی‌کیا در آغوش آهنگران

نامه یاران بقایی برای واردات رژلب (قاصد)
در حالی که از زمان انتصاب حمیدبقایی به سمت دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، نگاهها به این مناطق حالت سیاسی و جناحی گرفته است. در همین حال خبر می رسد، شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی با ارسال نامه ای به گمرک، با تشریح  کالاهای ساخته شده در این مناطق خواستار صدور مجوز ورود برخی از محصولات این مناطق به داخل کشور با تسهیلات ویژه شده است.از جمله این محصولات که در کنار اقلام بی اهمیتی مانند چراغ فلورسنت، مطرح شده « رژ لب جامد و مایع» است که توسط شرکت "م.آ" در کیش تولید می شود.

رستم قاسمی از فهرست تحریم خارج شد (مهر)
با هماهنگی وزارتخانه‌های نفت و امور خارجه، رستم قاسمی رسما از فهرست تحریم برخی از کشورهای غربی خارج شده و این عضو کابینه دولت می‌تواند به عنوان رئیس کنفرانس اوپک، به وین سفر کند.

دعوت از همسر یک شهید برای کاندیداتوری
روزنامه خراسان نوشت: شنیده شده تعدادی از احزاب اصولگرا در زنجان درصدد ترغیب همسر شهید شهریاری دانشمند هسته‌ ای ترور شده برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم هستند. شهید شهریاری از اهالی زنجان بود و این احزاب نیز می خواهند همسر وی را از این حوزه انتخابیه معرفی کنند.

احتمال وقوع بهار شبه عربی در روسیه (مهر)
یک کارشناس آلمانی با تاکید بر اینکه معاوضه قدرت بین پوتین و مدودوف یک بازی زشت در روسیه را به نمایش گذاشته، چنین وضعیتی را یک دموکراسی هدایت شده ارزیابی کرده و احتمال وقوع بهار شبه عربی در سالهای آینده در این کشور را داد.

پیشنهاد نامشروع رئیس به خانم ملی‌پوش (جهان ورزش)
چندی پیش یکی از ملی پوشان خانم این رشته ورزشی به همراه مادرش به وزارت ورزش و جوانان رفته بود و با حالتی مستاصل تعریف کرده بود که این رییس فدراسیون به او پیشنهاد رابطه نامشروع داده تا بگذارد او در تیم ملی بماند.

اعتیاد به شیشه درمان ندارد (ایسنا)یک پزشک گفت: اعتیاد به ماده مخدر شیشه، درمان ندارد و درمان‌های موجود تنها روند فرسایش مغز توسط این ماده مخدر را کاهش می‌دهد.

تصاویر/ دیدار جانبازان قطع‌نخاعی با رهبرانقلاب"حضرت آیت الله خامنه ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شماری از جانبازان قطع نخاعی در حسینیه امام خمینی از صبر، استقامت و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

آیةالله‌مکارم: ترکیه ازپشت خنجر میزند (مهر)
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد شدید از مواضع و عملکرد ترکیه اظهار داشت: ترکیه اگر چه در ظاهر با اسرائیل جنگ زرگری دارد، اما از پشت به مسلمانان خنجر می زند.

عروس،داماد و نوه احمدی‌نژاد در سفر به آمریکا (الف)
رئیس جمهوری ایران در سفر اخیر خود به مقر سازمان ملل در نیویورک، گروهی صد نفره شامل وزرا، مشاوران، دیپلماتها، محافظان، مترجمان، خبرنگاران و تعدادی از اعضای خانواده خود را همراه برده است.

ادعای مضحک نماینده فرانسه در سازمان ملل (خبرگزاری دانشجو)
نماینده فرانسه در سازمان ملل در ادامه اظهارات گستاخانه سارکوزی مبنی بر احتمال حمله به ایران گفت: فعالیت های هسته ای ایران احتمال حمله نظامی پیشدستانه به این کشور را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد