««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

کارگردان آمریکایی احمدی نژاد را روی پرده سینما می برد!

کارگردان آمریکایی احمدی نژاد را روی پرده سینما می برد!


http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/3-7-1390/IMAGE634525901222968750.jpg

الیور استون کارگردان آمریکایی برنده سه جایزه اسکار، قرار است این ماه وارد تهران شود و پسرش نیز هم اکنون در ایران در پی یافتن مکان های لازم برای ساخت یک فیلم مستند است.

به گزارش جام نیوز؛ " نشنال" ، روزنامه انگلیسی زبان امارات متحده عربی در مطلبی زیر عنوان "بزودی آقای احمدی نژاد از طریق دوربین اولیور استون" به بررسی ساخت فیلمی در مورد رئیس جمهوری ایران توسط یک فیلم ساز آمریکایی پرداخت .
این روزنامه با تاکید بر اینکه حدس و گمان ها درباره این فیلم زیاد است نوشت :«آیا اولیور استون سرانجام مستعد رسیدن به آرزوی دیرین خود برای تهیه فیلمی پرفروش درباره آقای محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران است؟ این کارگردان آمریکائی برنده سه جایزه اسکار، قرار است این ماه وارد تهران شود، و پسرش نیز هم اکنون در ایران در پی یافتن مکان های لازم برای یک فیلم مستند است.»
این روزنامه افزود :

« شان استون قرار بود دیروز در تهران با نمایندگان وسائل ارتباط جمعی صحبت کند، اما رسانه ها می گویند این قرار عملی نشد. به همین جهت، پروژه، کماکان به صورت یک راز باقی است.»
نشنال ادامه داد :«مقامات ایرانی هنوز کاملا نمی دانند درباره اولیور استون باید چگونه اظهار نظر کنند. آنها به هالیوود که مدعی اند در خدمت منافع صهیونیستی است، و از روی بدخواهی و به عمد ایران را بد جلوه می دهد، بشدت بدگمانند. اولیور استون در عین حال یکی از مشاهیر در هالیوود است که همراه با استیون اسپیلبرگ، مارتین اسکورسیسی و انگ لی در سال 2010 خواستار آزادی جعفر پناهی فیلم ساز سرشناس ایرانی محبوس به اتهام فعالیت های ضد رژیمی شدند.»
این روزنامه اماراتی افزود :«آقای احمدی نژاد در سال 2007 گفته بود؛ در اصل مخالف آن نیست که استون وی را روی پرده سینما ببرد. با این حال آقای احمدی نژاد خواسته بود از هدف پروژه و تصویب فیلمنامه مطمئن شود. مقامات ایرانی در آن هنگام پذیرفته بودند که استون بخشی از اپوزیسیون آمریکاست، اما با اعلام این نظر که حتی اپوزیسیون نیز در آمریکا بخشی از شیطان بزرگ است، برنامه ساختن فیلم را متوقف ساختند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد