««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

خبر های کوتاه:

درخواست لاریجانی از هاشمی/ ارائه خدمات جنسی در معبد/ قرار داد 900 میلیونی شهرداری با یک گروه تواشیح و....



دیک چنی: اسراییل به ایران حمله می کند (عصر ایران)دیک چنی معاون جورج بوش رییس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه ای با تلویزیون " نیوز مکس " در واشنگتن مدعی شد که به گمان او اسراییل برای بازداشتن ایران از اتمی شدن به این کشور حمله خواهد کرد.

پشت پرده حضور فتنه گران در مالزی (باشگاه خبر نگاران)
اخبار دریافتی از حضور یک آقازاده فتنه گر در مالزی خبر می دهد که وی علاوه بر در اختیار داشتن نمایندگی یک شرکت معروف شکلات سازی ایرانی در این کشور، تامین کننده مخارج جلسات و مراسم مختلف ضدانقلاب در مالزی است.

خواهرزاده خاتمی: دایی ام صحیح و سالم است (خبر)
محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس که از بستگان خاتمی است، خبر بیماری رییس دولت اصلاحات را تکذیب کرد.

چرا برنامه نود یکباره قطع شد؟ (خبر)در حالیکه دیشب عادل فردوسی پور داشت در مورد فوتبال ساحلی و اتفاقات پشت پرده آن حرف می زد به یکباره برنامه نود قطع شد و شبکه سوم فینال بازی های آسیایی سال نود را روی آنتن برد.
این اتفاق در حالی افتاد که عادل فردوسی پور وقتی رضا علی رضا رییس کمیته فوتبال ساحلی داشت از سر جایش بلند می شد خطاب به او گفت:«آقا کجا؟هنوز برنامه تمام نشده است!»که رضا علی رضا هم گفت:«چایی نمی رم،داشتم خودم را روی صندلی جابجا می کردم.» برنامه نود در حالی قطع شد که شبکه سوم ترجیح داد فوتبالی قدیمی را روی آنتن بفرستد.

ابتکار جالب سفارت ایران در رومانی (تابناک)
در این چند روز که سفارت ایران در رومانی برنامه هایی را برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران به مردم رومانی برگزار کرد ، سفارت ایران دست به ابتکار جالبی زدو یک گروه موسیقی ایرانی با نواختن قطعاتی از موسیقی ایرانی در میدان اصلی شهر بخارست پایتخت رومانی توجه هزارن شهروند رومانیایی را به خود جلب کرده بود.

درخواست برای نظارت بر دولت در انتخاباتروزنامه خراسان نوشت: یک نهاد مسئول نظارتی با ارسال نامه ای به وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اصل "پیش گیری بر مچ گیری اولویت دارد" خواستار نظارت دقیق حسابرسان دولتی بر عدم استفاده از نیروی انسانی، وسایل، امکانات و بودجه های عمومی کشور در امور غیرمرتبط با وظایف دولت به ویژه از سوی مدیران مستعفی قوه مجریه، در امر انتخابات شده است.

خروج 2هزار میلیارد از اختلاس بزرگ از کشور (تهران امروز)اگر چه 3 هزار میلیارد تومان گشایش اعتبار شده اما تمامی این رقم بدون وثیقه پرداخت نشده و بررسی ها نشان می دهد 1000 میلیارد تومان از این رقم با دریافت وثیقه پرداخت شده است

درخواست مکتوب لاریجانی از هاشمی (مهر)عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مجلس برای تصویب طرح رسیدگی به اموال کارگزاران نظام گفت: «اگر چه ریاست مجلس به صورت شفاهی از آیت الله رفسنجانی در خواست کرده که بررسی این طرح در اولویت قرار گیرد، این تقاضا کتبا نیز به مجمع ارسال خواهد شد.»

درخواست همکاری انگلیس از روسیه علیه ایران (ایسنا)کامرون ادعا کرد که مسکو و لندن می‌توانند با یکدیگر برای حل تهدید به تروریسم همکاری کنند و باید به نمایش اتحاد در برابر ایران ادامه دهند.

عوامل اختلاس بزرگ در ملاء عام محاکمه شوند (مهر)
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار محاکمه اختلاس کنندگان 3 هزار میلیارد تومانی بانکی در ملاء عام شد و گفت: اسامی متخلفان این پرونده باید هر چه سریعتر به صورت رسمی اعلام شود.

مبلغ یارانه‌ها تغییر پیدا نمی‌کند (فارس)
معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر کشور گفت:‌ فعلا برنامه‌ای برای تغییر مبلغ یارانه‌ها نداریم و قرار نیست این مبلغ تغییر پیدا کند.

ارائه خدمات جنسی در معبد آمریکایی! (باشگاه خبرنگاران)
دادستانان در ایالت آریزونا اعلام کردند: بیش از 30 نفر را به اتهام ارتباط با معبدی موسوم به "معبد الهه" بازداشت کرده اند که در آنجا در ازای پول، خدمات جنسی به مراجعان ارائه می شده است.

هشدارهای انتخاباتی آیت‌الله مکارم شیرازی (حوزه)
حضرت آیت الله مکارم شیرازی، ظهر دیروز در دیدار جمعی از نیروهای سپاه پاسداران اظهار داشتند:‌ در فضای انتخابات، رقابت سالم وجود دارد ولی عداوت و دشمنی، تخریب و آبرو ریزی و برهم زدن یکپارچگی نباید وجود داشته باشد.

آمانو ایران را به عدم همکاری متهم کرد (فارس)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران خواست با بازرسان آژانس به طور کامل همکاری کند.

سرکوب مردم بحرین با گازهای سمی (العالم)چند منطقه از بحرین دیروز و دیشب شاهد برگزاری تظاهرات گسترده برای تاکید بر لزوم خواست مردم برای اصلاحات در این کشور بود. نیروهای امنیتی بحرین با حمایت نیروهای آل سعود با استفاده از گازهای سمی به سرکوب تظاهرات در این کشور ادامه می دهند.

تضاد در مخارج سنگین اعیادشعبانیه شهرداری (فارس)
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قرارداد 900 میلیون تومانی شهرداری تهران با یک گروه تواشیح، گفت: مگر میشود با یک گروه تواشیح یک قرارداد 900 میلیون تومانی منعقد کرد بعد هزینه همه مراسم‌های برگزار شده نیز 2 میلیارد تومان شود.

ذوالنور: برای مجلس از قم کاندیدا می‌شوم (رسا)
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به فاصله کنونی ما با انتخابات، تفرقه سم مهلک است، لذا تمام تلاش و توان باید بر این متمرکز شود که جبهه اصولگرایی جبهه واحد باشد.

برکناری قریب الوقوع رحیمی از دولت (انتخاب)
شنیده شده به زودی رحیمی از سمت خود برکنار و ابراهیم عزیزی معاون فعلی برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ، جایگزین او می شود.

رپرتاژ آگهی فردوسی پور برای کیارستمی (ایسنا)
برنامه «90» شامگاه گذشته ـ 21 شهریور ماه ـ به مناسبت روز ملی سینما بخش‌هایی از فیلم سینمایی «مسافر» عباس کیارستمی را روی آنتن برد.فردوسی پور پیش از این نیز در یکی دیگر از برنامه های نود "جدایی نادر از سیمین" اصغر فرهادی را تبلیغ کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد