««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

نگاهی به ویترین روزانه "مشرق"

مشایی پیروز انتخابات آینده/ چاوز لو داد/ خوشحالی فرعون ازسقوط رفیقش/ پیشنهاد رجوی برای کمک به دریاچه ارومیه و....



محدودیت برای پخش اذان از صداوسیما (مهر)دبیرکمیته اذان اداره نغمات آیینی صدا و سیما با اشاره به اینکه اذان تکرارشونده ترین شعار اسلام است گفت: شورای عالی قرآن در رسانه ملی روی انتخاب افراد برای اذان گفتن حساس است، از این رو شمار اذانهایی که از صدا و سیما پخش می‌شود بسیار معدود است

آزادی رامین پرچمی و معین محمدبیگی(اعتماد)
رامین پرچمی از بازیگران سینما که در اغتشاشات سال گذشته بازداشت شده بود، روز گذشته آزاد شد.همچنین معین محمدبیگی از دستگیر‌شدگان حادثه عاشورای سال 88 که در زندان رجایی‌شهر کرج زندانی بود نیز آزاد شد.

بررسی مشکل دریاچه ارومیه در هیات دولت (ایسنا)
معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: انجام دور چهارم سفرهای استانی جزو برنامه‌های دولت است و البته کیفیت این سفرها با دوره‌های قبل متفاوت خواهد بود؛ چراکه اعضای دولت علاوه بر مراکز استان‌ها به شهرستان‌ها نیز سفر می‌کنند.

خوشحالی مبارک از سقوط رژیم قذافی (مشرق)
حسنی مبارک از سقوط رژیم قذافی و سرنگونی رژیم 42 ساله وی ابراز خرسندی کرد.

سخنان تحریک‌آمیز امیرقطر علیه سوریه (مهر)
شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر در سخنانی یکجانبه و تحریک آمیز اعلام کرد که اعتراضات در سوریه هرگز متوقف نخواهد شد.

موضع رییس‌جمهور درمورد تغییر نام ارشاد (ایسنا)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ و هنر به عنوان یک پیشنهاد از سوی برخی مطرح شده است و آقای رییس جمهور هم این پیشنهاد را رد نکرده است.

سپاه درخواست آتش بس پژاک را رد کرد (فارس)
سرهنگ احمدی در عملیات شمال غرب با اشاره به درخواست آتش بس گروهک تروریستی پژاک گفت: خواسته ما این است که آنها ابتدا مرزهای ما را ترک کنند و در حال حاضر اعلام آتش بس مفهومی ندارد.

محافظت MI6 و اسکاتلندیارد از سیف‌الاسلام (مهر)پس از افشا شدن روابط پنهان انقلابیون لیبی با کشورهای غربی امروز دوشنبه یک روزنامه انگلیسی از نقش سروییس های امنیتی و اطلاعاتی بریتانیا در محافظت از فرزند قذافی خبر داد.

پیشنهاد رجوی برای کمک به دریاچه ارومیه (جهان)
ناآرامی که روز گذشته در یکی از خیابان های تبریز روی داد در ظاهر به بهانه "اعتراض به رد دو فوریت مصوبه ۲۵ مرداد امسال مجلس برای انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه" بود.
در این راستا، مریم رجوی، سرکرده گروهک مجاهدین خلق، برای مردم ارومیه و تبریز پیامی صادر کرده و از آنان خواسته است، برای اصلاح وضعیت دریاچه ارومیه به خیابان بریزند و جمهوری اسلامی را سرنگون کنند!

امیر قطر ترور شد (مشرق)
شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر قطر در حالی که بعد از گفت وگو با سفیر روسیه به سمت قصر خود باز می گشت مورد هجوم مسلحانه قرار گرفت و از ناحیه پشت ران، دچار جراحت شد و هشت نفر از محافظانش نیز در دم کشته شدند.

توصیه جدی آیةالله مهدوی کنی به اصولگرایان (مهر)
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه راهبرد دشمنان در انتخابات مجلس نهم اختلاف و درگیری میان مسئولان است، تاکید کرد: توصیه من به اصولگرایان این است که با یکدیگر ائتلاف کنند.

چاوز جای قذافی را لو داد؟ (واحد مرکزی خبر)
رئیس‌جمهور ونزوئلا از احتمال فرار دیکتاتور لیبی به صحرا خبر داد.

انتشار بیانات رهبر انقلاب درباره فتنه 88 (مهر)
«نقشه‌ی نقش برآب»، مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون فتنه سال 1388 منتشر شد.

جمشیدی: نظرم درباره شجریان هنری بود (باشگاه خبرنگاران)
نویسنده و مجری برنامه"ماه خدا" گفت: فضل فروشی نکردن،‌انگشت ملامت و نقد به طرف مردم نگرفتن راز ماندگاری برنامه ماه خداست و اظهار نظر درباره ربنای شجریان در این برنامه سحرگاهی بدور از هر موضع گیری سیاسی جنبه هنری داشت.

ورود به تونل توحید ممنوع شد! (فارس)
رئیس پلیس بزرگراه‌های تهران از اجرایی شدن طرح ممنوعیت ورود موتور، کامیون،کامیونت و اتوبوس به تونل توحید خبر داد.

آیت الله شاهرودی به نجف هجرت می کند؟ (شیعه)
طی یکی دو ماه اخیر بین علما و طلاب شهر نجف اشرف شایعه افتاده که آیت الله سید "محمود هاشمی شاهرودی" قصد دارد به نجف هجرت کند و در آن شهر مستقر شود. در همین راستا خبرنگار ما در تهران پس از بررسی موضوع مطلع شد که آیت الله هاشمی شاهرودی تصمیم و یا برنامه ای برای هجرت به نجف را ندارد و این خبر شایعه بیش نیست.

اکرمی: صدا و سیما فروشگاه است نه دانشگاه (فارس)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعبیر حضرت امام(ره) که صدا و سیما باید دانشگاه باشد، گفت: با نوع تبلیغاتی که در حال حاضر در صدا و سیما انجام می‌شود، صدا و سیمای ما "دانشگاه" نیست بلکه "فروشگاه" است.

اژه‌ای: حصر خانگی بازداشت نیستسخنگوی قوه قضائیه گفت: حصر خانگی برخی افراد به منزله بازداشت موقت نیست و برای آنها بهتر است که محدود شوند.

زیباکلام: مشایی پیروز انتخابات آینده است (سیاست نامه)
بعد از انتخابات 22 خرداد یک بار شما ندیدید و نشنیدید که آقای رحیم مشایی به مخالفان،منتقدان و معترضان به نتایج انتخابات را فتنه گر، منافق، نوکر آمریکا و استکبار جهانی بنامند چراکه اساسا ایشان همچین اعتقادی ندارند بنابراین یکبارهم چنین الفاظی را به کار نبرده است پس شما چطور می خواهید بگویید که آقای رحیم مشایی و احمدی نژاد اصولگرا هستند.
من معتقدم که این رقابت و کش مکش سیاسی به نفع آقای احمدی نژاد و مشایی تمام خواهد شد و آنها خواهند توانست چیزی حدود دو سوم نمایندگان مجلس نهم را از آن خود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد