««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

سرقت میلیاردی از بانک سپه خیابان سعدی کرمانشاه با 3 کشته

سرقت میلیاردی از بانک سپه خیابان سعدی کرمانشاه با 3 کشته و یک زخمی 


 

 

باختر نیوز- سرقت مسلحانه از بانک سپه کرمانشاه که ساعتی پیش در شعبه خیابان سعدی اتفاق افتاد منجر به کشته و زخمی شدن 4 نفر از همکاران بانک شد.
در جریان این حادثه مسلحانه 3 مرد سارق که صورت‌های خود را نپوشانده بودند هنگام توقف ماشین حمل پول بانک از فرصت استفاده کرده و درست زمانی که ماموران قصد جابه جایی صندوق‌های پول را داشتند با شلیک به راننده، نگهبان و تحویلدار بانک هر سه آنها را به قتل رسانده و پول‌ها را به سرقت بردند.

در این حادثه که حوالی ساعت 10:15 صبح رخ داد "محمد نجفی " رئیس صندوق بانک نیز از ناحیه پا زخمی شد که باکمک ماموران بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.
براساس این گزارش، پلیس تا این لحظه هیچ سرنخی از این افراد ندارد.گفته می‌شود این 3 مرد سارق پس از سرقت با خودروی شخصی خود محل حادثه را ترک کرده و گریخته‌اند.قربانیان این حادثه سعید کریمی 32 ساله، راننده خودرو، یاور انتظاری 43 ساله نگهبان و علی صالحی 41 ساله تحویل‌دار بانک هستند.
یادآور می‌شود تا به این ساعت هیچ یک از مسئولان رقم سرقتی را اعلام نکرده‌اند اما گزارش‌ها حاکیست با توجه به سرقت 3 صندوق حمل پول رقم به سرقت رفته بیش از میلیاردها تومان است.

سعید امیری معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار کرمانشاه سرقت از بانک سپه کرمانشاه را تایید کرد اما از اعلام جزئیات بیشتر خودداری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد