««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

این گونه سفیر تا حالا ندیده بودیم!

استقبال ایران از سفر آنجلینا جولی به کشور  

 

رسانه های خارجی بر این باورند که ستاره هالیوود و سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد در محافل مطبوعاتی ایران محبوبیت زیادی کسب کرده است...

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز به نقل از پایگاه خبری دنیا الوطن، در پی مصاحبه آنجلینا جولی سفیر "حسن نیت" سازمان ملل متحد با روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" درباره سفرش به ایران و ابراز اشتیقاق وی به این سفر، رسانه های ایرانی از اعلام این خبر استقبال زیادی به عمل آوردند.

بنا به این گزارش، وی در مصاحبه با این روزنامه انگلیسی گفت: "یکی از آرزوهای من این است که از صحرای بزرگ ایران در حالی که بر روی شتر سوار هستم، عبور کنم".

در ادامه این گزارش آمده است که رسانه های ایرانی از این سخن آنجلینا جولی در مصاحبه با فایننشال تایمز بسیار استقبال کرده و از نقش انسانی این ستاره هالیوودی تمجید کردند.

به گزارش این پایگاه خبری،

زمانی محبوبیت جولی در محافل مطبوعاتی ایران افزایش یافته است که نخستین فیلمش در مقام کارگردان با عنوان"در سرزمین خون و عسل" با مضمون جنگ بوسنی را ساخته است.

گفتنی است که در این فیلم از قرآن سوزی به شدت انتقاد شده است و به همین دلیل محبوبیت وی در ایران دو چندان شد به طوری که حتی در بازار نساجی ایران تصاویرمختلف او روی پارچه های و قالی ها دوخته و فروخته می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد