««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

بازخواست نمایندگان توسط رحیمی/ فشار جریان انحرافی بر غضنفری/ ممیزی در ساختمان پزشکان و...   

 

*  در آستانه سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک ، جریان انحرافی سعی دارد بحث مذاکره با آمریکا را مجددا در سطح رسانه ها کلید بزند. این جریان معتقد است موضوع رابطه با آمریکا می تواند طیف خاکستری و حتی بدنه جریان فتنه را جذب آنها کند.
 
* در پنجمین ماه از سال 90 ، جلسه ای با عنوان فعال سازی جهاد اقتصادی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. این جلسه با حضور 15 نماینده از مجلس و دستگاه های مرتبط و به ریاست رحیمی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. بخشی از وقت جلسه صرف گلایه رحیمی از نمایندگان حاضر در جلسه شد که چرا در برابر افشاگری های الیاس نادران علیه پرونده وی در مجلس سکوت کرده بودند. 
 
* رئیس جمهور در حالی قرار است امروز به مناسبت روز خبرنگار به خبرنگاران هدیه بدهد که هدیه سال گذشته وی به برخی رسانه ها و خبرنگارانی که در نقد جریان انحرافی فعال بوده اند داده نشده  است. این در حالی است که هدایای دکتر احمدی نژاد به خبرنگاران حامی جریان فتنه داده شده است.
 
* شنیده ایم عوامل جریان انحرافی در هیات امنای بیمارستان مجهز و خصوصی کیش نفوذ کرده اند. منطقه آزاد کیش از کانون های اصلی فعالیت های اقتصادی جریان انحرافی به حساب می آید.

* جریان فتنه با پوشش شرکتِ " پارس سفر"  مبادرت به رایزنى و مذاکره با یکی از خوانندگان معروف کشور کرده بود تا در مالزی و هند کنسرت هایی را علیه نظام اسلامی برگزار نمایند. با هوشیاری این هنرمند، پروژه جریان فتنه نقش بر آب شد. 

 * شنیده ایم به دلیل اعتراض مقامات مذهبی به حرمت شکنی هایی که در بخش هایی از سریال ساختمان پزشکان اتفاق افتاد، بخش های پایانی این سریال با ممیزی قابل توجه ای روبرو شد. 

  *  اعضای یک گروه شیطان‏پرست که با نام «آلبوم شاپ» در فضاى اینترنیت فعالیت مى‏کردند، شناسایى و دستگیر شدند. از منازل این افراد بیش از سیصد حلقه لوح فشرده، 22 جلد کتاب، یک دستگاه گیرنده شبکه‏هاى ماهواره‏اى، 22 دستگاه کنترل ماهواره، نوزده کارت شبکه‏هاى ماهواره‏اى، یک قبضه کلت کمرى، اقلام فرقه‏هاى شیطان‏پرستى و نوزده فقره چک به مبلغ 725 میلیون ریال حاصل از فروش گیرنده ماهواره، کشف و ضبط شده است. 

 * جریان انحرافی در روزهای اخیر تلاش فراوانی به خرج داده تا با فشار بر غضنفری، مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران را به یکی از عناصر خود که هم اکنون در یک شرکت مطرح فولادی می باشد واگذار نماید. شنیده ایم این شرکت در سال گذشته بیش از یک و نیم میلیارد دلار صادرات داشته است. 

*شنیده ایم برخی رسانه ها در انعکاس حادثه خمینی شهر، اقدام به تحریف و بزرگنمایی کرده اند. برخی منابع می گویند محفلی که در باغ خمینی شهر برپا شده بود به هیچ وجه خانوادگی نبوده و هیچ تجاوز گروهی هم اتفاق نیفتاده است. به نظر می رسد یک جریان مشکوک سعی دارد اوضاع اجتماعی کشور را نا امن نشان بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد