««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

احمدی نژاد وارد کرمانشاه شد

احمدی نژاد وارد کرمانشاه شد  

 

رییس‌جمهور اوایل صبح امروز دوشنبه در راستای ادامه سفرهای پروژه‌ای خود و به منظور افتتاح پنج طرح صنعتی و عمرانی و آغاز عملیات اجرایی دو طرح عمرانی استان کرمانشاه وارد این استان شد.
به گزارش ایسنا همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان کرمانشاه عملیات اجرایی پروژه منوریل کلانشهر کرمانشاه شروع خواهد شد.

بر اساس اعلام استانداری کرمانشاه طول مسیر اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه 13 کیلومتر است و شامل 12 ایستگاه و دو توقف گاه و پارکینگ است. این مسیر دو خطه بوده و از میدان فردوسی در جنوب شهر تا میدان معلم در انتهای شمالی بلوار طاق بوستان ادامه دارد. ناوگان این پروژه دارای 56 واگن در قالب 14 قطار است ظرفیت جابجایی مسافر در افق این طرح (سال 1410) تعداد 16 هزار و 180 نفر در هر ساعت و در هر جهت است.

مبلغ قرار داد این طرح حدود 215 میلیون یورو معادل سه هزار و 270 میلیارد ریال بوده و زمان اجرای آن 42 ماه تعیین شده است.

همچنین در جریان سفر رییس‌جمهور به این استان چندین طرح بزرگ صنعتی از جمله سیمان «سامان» با ظرفیت تولید سالانه دو میلیون و 400 هزار تن و سرمایه‌گذاری‌ سه هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 450 نفر و همچنین کاشی «کاژ» و تولید انواع کاشی دیواری کف و گرانیت با ظرفیت تولید سالانه 15 میلیون متر مربع و 700 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری‌ و اشتغالزایی 450 نفر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا،

در این سفر طرح بزرگ «تایر کورد» با تولید نخ تایر با ظرفیت تولید سالانه 15 هزار تن و سرمایه‌گذاری‌ 1600 میلیارد ریال و 250 نفر اشتغالزایی و طرح پاک مایه تولید خمیر مایه و ظرفیت سالانه سه هزار و 200 تن و سرمایه‌گذاری‌ 320 میلیارد ریال و اشتغالزایی 87 نفر در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود. بهره‌برداری از سد مخزنی «زاگرس» و کلنگ زنی سد «شرف شاه» از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهور در جریان این سفر چند ساعته است.

تعدادی از این پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و یا عملیات اجرایی‌اشان آغاز می‌شود.

رییس‌جمهور را در جریان این سفر تعدادی از مقامات مربوطه و مقامات محلی این استان همراهی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد