««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛

حرکت جریان انحرافی به سوی نماد سازی/فروش 210 میلیاردی ساختمان شیشه ای جهاد/شعارهای جریان فتنه برای انتخابات مجلس و...   

 * لیدر جریان انحرافی در جلسه ای اعلام کرده ما به جای حرف زدن باید به سوی نمادسازی حرکت کنیم. باید به جای طرح شعارهایی چون مکتب ایرانی به سوی طرح و ثبت نمادهای ایرانی چون مقبره ها ، کاخ ها، بازارها، آثار باستانی و ... ، همایش ها و جشنواره های نمادین برگزار کنیم. این جریان رمز موفقیت و تاثیر گذاری کاروان های راهیان نور را مشاهده نماد ها و سمبل های دفاع مقدس دانسته اند.
 
* شنیده ایم ساختمان شیشه ای وزارت جهاد کشاورزی واقع در بلوار کشاورز به مبلغ 210 میلیارد تومان در حال فروش و واگذاری است. قرار است این ساختمان تبدیل به هتل شود. از هویت خریدار یا خریداران این ساختمان اطلاعی در دست نیست. 

 * جریان فتنه در آخرین جلسه خود مصوب کرده است که بر اساس یک کار تقسیم شده ، طیف نزدیک به حزب کارگزاران با شعار " کارآمدی"، طیف نزدیک به مشارکت و مجاهدین با شعار " انتخابات آزاد و هشدار درباره مهندسی رای" و طیف نزدیک به مجمع روحانیون هم با شعار" آشتی ملی و آزادی زندانیان سیاسی" وارد انتخابات شود. قرار شده طیف خارجی اپوزیسیون هم با شعار" نظارت بین المللی و نجات ملی " وارد صحنه شود. 

 *رسانه های جریان انحرافی با تلقی آنکه تشکیل جبهه پایداری به معنای انشقاق در جبهه اصولگرایان است، اخبار مربوط به اولین نشست این جبهه را به صورت کامل پوشش دادند. 

 * شنده ایم صدور مجوز برای آلبوم جدید محمدرضا شجریان به نام مرغ خوشخوان توسط مدیر‌کل موسیقی وزارت ارشاد در زمانی اتفاق افتاده که وزیر ارشاد در خارج کشور بوده است. وزیر ارشاد دستور برخورد با متخلفان را صادر کرده است. 

* عناصری از جبهه ملی و ملی – مذهبی های داخل و خارج کشور قصد دارند مجتمعی پزشکی با نام" مصدق" را در نزدیکی روستای احمدآباد احداث کنند. این افراد در زمان دولت خاتمی زمین این مجتمع را خریداری کرده بودند. 

 * بر اساس بررسی های انجام شده، صدا و سیما کمترین نقش را در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته و اکثر برنامه های مربوط به کتاب در ساعت های مرده و برنامه های حاشیه ای بوده است. 

 *برخی نزدیکان وزیر سابق صنایع می گویند با آنکه محرابیان به دلیل عمل دیسک کمر مدتی را در بیمارستان بستری بوده است اما دولتمردان کمترین توجه را به وی داشته اند و این امر باعث دلخوری وی شده است. 

 * بهاییان ایران و ترکیه کنفرانس مشترکی را در شهر"کایسری" ترکیه برگزار کردند. نمایندگان سازمان ملل هم در این نشست حضور داشتند. شرکت کنندگان در این کنفرانس تاکید کردند به هرقیمت ممکن باید مانع خروج بهاییان از ایران شویم.
 
 * شنیده ایم در سال گذشته صدا و سیما 29 میلیارد تومان برای پخش تیزر فیلم های ایرانی تخفیف داده است.
 
 * برخی اسناد و مدارک نشان می دهد در راستای عملیات نیمه سخت که در دستور کار آمریکا و غرب برای مهار و تغییر رفتار ایران قرار گرفته، طرح ایجاد و دامن زدن به معارضه های اجتماعی در قالب طرح هایی چون پارک آب و آتش طراحی شده است. 

 * بر خلاف ماه های گذشته در هفته های اخیر جلسات ستاد تدابیر ویژه اقتصادی با جدیت بیشتر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور پیگیری و برگزار شده است. 

  * گفته می شود در دیدار نمایندگان جبهه پایداری با آیت الله مهدوی کنی، همه اعضا به احترام دست ایشان را بوسیده وبر محوریت 7+8 در وحدت اصولگرایان تاکید کردند. 

 *کمال مورجان داماد بن على و وزیر خارجه پیشین رژیم، مهره اصلى آمریکا براى ریاست جمهورى تونس است. وى در دولت موقت هیچ سمتى ندارد. کلینتون در سفر اخیر خود به تونس با وى ملاقات داشته است. مورجان در بین برخی سیاستمداران تونسى دارای نفوذ بوده و هم‏اکنون سفرهاى استانى خود را آغاز کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد