««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

لاریجانی همیشه از این مواضع انقلابی بگیرد

لاریجانی همیشه از این مواضع انقلابی بگیرد  

 

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با تقدیر از موضع لاریجانی نسبت به وزیر پیشنهادی نفت در صحن علنی مجلس از وی خواست که تنها به این موضع انقلابی اکتفا نکرده و همواره چنین مواضعی را اتخاذ کند.
به گزارش جهان ستار هدایتخواه پس از رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مجلس با رای اعتماد به وزرای پیشنهادی احمدی‌نژاد نشان داد که برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و شتاب بخشیدن به حرکت توسعه‌ای کشور، منافع ملی را فدای تنگ‌نظری نمی‌کند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که مجلس هشتم ولایت‌مدار بوده و همواره در خط رهبری حرکت می‌کند، ابراز داشت:

در جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی، نمایندگان با سعه صدر به سخنان وزرا و رئیس‌جمهور گوش فرا داده و با متانت به مخالفت و موافقت در این زمینه پرداختند.

هدایتخواه با تقدیر از مواضع رئیس مجلس در حمایت از سردار قاسمی گفت: موضع آقای لاریجانی در این زمینه شجاعانه و پسندیده بود که امیدواریم ایشان که از نیروهای سابقه‌دار انقلاب بوده چنین مواضعی را تکرار کرده و تنها به این یکی اکتفا نکند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی نفت را همانند پتکی بر فرق دشمنان استکباری و بنگاه‌های تبلیغاتی و شایعه‌پراکنی غرب دانست و یادآور شد: از مجلس اصولگرا انتظاری بیش از این نمی‌رفت هر چند که برخی افراد با فهم سیاسی پایین و تنها برای خودنمایی باز هم مانند گذشته خوراک تبلیغاتی شایعه‌سازان و لجن‌پراکنان غربی را فراهم کردند.

وی اظهار امیدواری کرد که دولت و نمایندگان در ۸ ماه باقی‌مانده از عمر مجلس هشتم به دور از کارهای سلیقه‌ای و با در نظر گرفتن مصالح عالیه کشور و به کار بستن فرامین رهبری، سال مزین به جهاد اقتصادی را با اندیشه کار و خدمت صادقانه به پایان برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد