««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

به مناسبت دومین سال تاسیس فارسی وان

زنگ هشداری که گویا هنوز خوب شنیده نمی شود   

 

فارسی وان دومین سالگردش را جشن گرفت و هر روز به اهدافی که در ایران دنبال می کند نزدیک تر می شود.
به گزارش جام نیوز؛ فارسی وان کار خود را از 10 مرداد 1388 آغاز کرده و در ایران مورد استقبال و توجه بسیار قرار گرفته است.و به گزارش دویچه وله:« این شبکه توانسته است با مجموعه های عامه پسند و با استفاده از چاشنی هایی چون زنان و دختران زیبارو و داستانهایی عاشقانه در جذب مخاطب موفق شود و تماشاگری را که در پی نوعی سرگرمی برای رهایی از دغدغه ها و خستگی های کار و زندگی اجتماعی است به دنبال خود بکشاند.»
عدم توفیق و نبود راهبردی از پیش تعیین شده برای جذب مخاطب توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز مزید بر علت شده است در شرایطی که با حرکت فرهنگی مانند ارسال و پخش برنامه های تلویزیونی از طریق ماهواره روبرو هستیم نمی توان برای مقابله با آن از روشهای فیزیکی استفاده کرد.ما در این زمینه نیاز به «جهاد فرهنگی» داریم.نهادهای فرهنگی ما باید ماهیت این شبکه ها را روشن کنند و با روشنگری،تهی بودن این شبکه ها را به مخاطب نشان دهد.
جامعه شناسان معتقدند که در حال حاضر شبکه فارسی وان بخشی از زندگی مخاطبان را هدایت می کنند.این شبکه نه تنها در چگونگی رویه زندگی افراد در جامعه ایرانی نقش دارند بلکه تاثیر آن به حدی رسیده است که خطر رسوخ در برخی از خانواده های ارزشی نیز احساس می شود.


آنچه فارسی وان نشان می دهد شاید درفرهنگ غرب، طبیعی و پذیرفته شده باشد. حتما ایرانی ها هم درباره این مسایل حرفهایی شنیده اند واطلاعاتی دارند، اما نکته اینجاست که تاکنون این مسایل تا این اندازه در دسترس، هدفمند و دنباله دار، در اختیار جامعه ایرانی نبوده است آیا کسی صدای زنگ خطر را می شنود؟!.
حال باید از مسئولین که شبکه های ماهواره ای را تهدید نمی دانند پرسید؟ که فارسی وان دومین سالگردش را جشن گرفت و هر روز به اهدافی که در ایران دنبال می کند نزدیک تر می شود.
ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته، ترویج و عادی سازی خیانت خانوادگی، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی جلوه دادن رابطه خارج از ازدواج و بارداری آن، ترویج ومفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج، ایجاد آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی در نوجوانان و ......
خبرگزاری فارس به گفته دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی: آمار بالای طلاق در ایران بحرانی و تهدید ملی و زمینه ساز بسیاری از انحرافات اخلاقی در جامعه است.
طبق آمار در سه ماهه اول سال 90 در تهران تعداد ازدواج 14084 مورد بوده و طلاق 4717 مورد بوده است و هر3 ازدواج 1 مورد طلاق ثبت شده است که با توجه به آمار سال گذشته 1درصد کاهش در ازدواج و 3درصد افزایش طلاق را شاهد بوده ایم.
با توجه به بند 23 از پروتکل 24 گانه صهیونیسم (مانیفیست یهود) که به این شرح می باشد: «بیکاری صنعتگران، از بین بردن ممنوعیت اباحه گری و مشروبات الکلی برای از بین بردن جوامع و ادیان پیشین غیر از یهود و احیای برگزیده خداوند که همان حکومت یهودیت است» خودتان قضاوت کنید رابرت مرداک صهیونیست، شبکه فارسی1 را برای پر کردن اوقات فراغت زنان خانه دار ایرانی و جوانان ما راه اندازی کرده است یا برای عملی کردن برنامه های صهیونیست یهودی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد