««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

احمدی نژاد؛ همان مختار است!

احمدی نژاد؛ همان مختار است!  

 

سایت وابسته به سازندگان مستند جنجالی " ظهور نزدیک است " در اقدامی دیگر این بار محمود احمدی نزاد را متشابه با جناب مختار قرار داد و دلایل خود را مبنی بر این تشابه منتشر نمود.
 افکار نیوز: این سایت در جدید ترین مطلب خود در اقدامی عجیب به بررسی تشابهات احمدی نزاد و جناب مختار پرداخته است و دلایلی را نیز برای اثبات این ادعای خود منتشر کرده است.

بنا بر این گزارش در قسمت های ابتدایی این مطلب آمده است:
"چقدر این روزهایمان شبیه آن چیزی است که بر سر مختار آوردند ... اتهاماتی بزرگ که هر کس را تاب تحمل آن نیست و اراده ای پولادین میخواهد؛ بخصوص اینکه این اتهامات نه تنها از طرف دشمنان شناخته شده و نشان دار ، بلکه از طرف مدعیان دوستی و دلسوزی مطرح می شود.

هر چه بیشتر به تماشای این سریال پرداختیم و در ظرائف آن مداقّه کردیم ، شباهتهای عجیب میان این دو شخصیت در رفتار و عمل خود و اطرافیان آنها بیشتر خود را نشان داد ...
از آنجا که به تأمل در تاریخ و درس گرفتن و عبرت آموزی از آن توصیه شده ایم؛ در این مقال به بررسی یکسان بودن بخشی چند از شباهتها و اتهامات وارده به شخصیت مختار ثقفی انتقام گیرنده و خونخواه شهیدان دشت کربلا و دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران احیا کننده یاد و نام امام زمان(عج) در جهان میپردازیم ."



در ادامه این مطلب نویسنده احمدی نزاد را در کنار جناب مختار قرار داده و هر دو را از شخصیت ها ی تاثیر گذار تاریخ خطاب میکند و به بررسی ویژگی ها و شباهت های مختار ثقفی با احمدی نزاد پرداخته و آورده است:

"موارد تشابه اتهامات وارده بر دو شخصیت تاثیرگذار در برهه های حساس تاریخ گذشته و حال ، جناب مختار و دکتر احمدی نژاد به ترتیب زیر است:
۱- کذاب و دروغگو بودن
۲- بی تفاوتی نسبت به ولایت یا ولایت گریزی
۳- ادعای ارتباط با عالم غیب
۴- تهمت قدرطلبی
۵- ایرانی گری و توجه بیش از حد به ایرانی ها
۶- خشونت و جنگ طلبی
۷- شک یاران نزدیک و تهمت آنها در اثر موضع پیچیده و مبهم
۸- تاسیس گروه انحرافی در مهدویت!
۹- استفاده از سحر و جادو
۱۰ - بد دین و دارای تفکر مذهبی نادرست بودن
۱۱- عاقبت شوم تهمتها و تخریب ها


تشابهات جناب مختار و دکتر احمدی نژاد:
۱- کیاست و زیرکی
۲- شجاعت
۳- تشکیل حکومت عادلانه
۴- دادن بشارت فتح و پیروزی
۵- انتخاب هدفی بزرگ برای حرکت خود
۶- استفاده از شعاری جذاب در جهت اهداف حرکت
و ..."

در ادامه نیز به بررسی تشابهات اتهامات وارد شده به جناب مختار و احمدی نزاد پرداخته و بر متشابه بودن این اتهامات تاکید میکند
از نکات جالب این مطلب بررسی اتهام "بی تفاوتی نسبت به ولایت یا ولایت گریزی" است که نوسینده برای رفع این اتهام از احمدی نزاد نتوانسته ادله خاصی را بیان کند و فقط بر گفتن این جمله که گذشت زمان پرده ها را کنار میزند بسنده کرده ، در این قسمت آمده است:

"ولایت گریزی احمدی نژاد امروز ، نقل هر محفلی است بخصوص نیروهای خودی ، این تهمت آن قدر برجسته و پر رنگ شده است که حتی عده ای که نه تنها ذره ای اعتقاد به ولایت فقیه نداشته و در عمل نیز تا آنجا که توانسته اند سنگ اندازی کرده اند ، اینک میدان دار ولایت گریزی احمدی نژاد شده اند و با انواع و اقسام دروغ و فریب و بزرگنمایی سعی در به کرسی نشاندن ادعای خود دارند.

البته در این میان سیر تحولات نیز به نوعی شکل گرفت و مصالحی ایجاد شد و مسائلی پیش آمد که علی الظاهر ادعای مخالفان را ثابت می کند اما غافل از اینکه همانند حرکت مختار خطرات بزرگی وجو دارد که چاره ای جز ابهام آفرینی و اجرای برنامه های پیچیده و در عین حال جدی ، برای فریب دشمن وجود نداشت و گذشت زمان می تواند به خوبی پرده ها را کنار بزند و اسرار و مصالح را آشکار کند"

در قسمتی ها دیگر نیز به بررسی اتفاقات اخیر در دولت و حواشی جریان انحرافی پرداخته که رد ادعای مبنی بر سحر و جادو شدن احمدی نزاد اورده است: در رد این مدعا همین بس که: اوایل ورود امام به مدرسه علوی، یک عده دوان دوان آمده بودند که: علیه امام سحر و جادو شده و باید باطل السحری به امام بدهیم. امام هم لبخندی زده بودند که «این حرف ها چیست؟ من خودم باطل السحرم»

در ادامه و پس از بررسی ۱۱ اتهام مشابهی که به جناب مختار و احمدی نزاد زده شده است به بررسی شباهت های ویژگی مختار و رییس جمهور می پردازد.

در پایان این مطلب آمده است :"مطمئنا اگر زندگی درخشان و پرافتخار مختار و دکتر احمدی نژاد را دقیق تر مرور کنیم به وجوه تشابه بیشتری پی می بریم که گاه حیرت آور است. البته یک تفاوت اساسی میان این دو بزرگوار وجود دارد و آن این است که مختار انتقام اولیه شهدای کربلا را گرفت اما احمدی نژاد مقدمه ساز منتقم اصلیست".

بنا بر گزارش سازندگان مستند ظهور نزدیک است در نظر دارند این بار مستند جدیدی با عنوان "عبرت تاریخ" منتشر و در ان به بررسی تشابهات جناب مختار و احمدی نزاد بپردازند.

خبر ها حاکی بر این است که سازندگان این مستند و جریان حامی از ان تصمیم بر این دارند که این مستند را هفته آینده در فضای سایبری به منتشر کنند و این در حالی است که تیزر تبلیغاتی مستند "عبرت تاریخ" این گروه حاشیه ساز در فضای سایبری بارگذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد